Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Missä tyrmässä sä oikein käyt treenaamassa? Mä valitsin salini ihan muin kriteerein, mutta jotenki kummasti siellä on kyllä myös aina katseltavaa :whistle:

Aiheeseen liittyen.
Mä jotenkin vain ajauduin nykyiselle salille. Ja hyvä sali sattuikin! En tykkää saleista joilla ihmiset käy näyttämässä hyvältä. On kiva jos ympärillä muutkin treenaa ja hikoilee. Suurin osa tuolla siis treenailee tosissaan, tosi vähän on vasta-alkajia, "satujumppaajia" tai nenän nyrpistelijöitä. Ryhmätunneilla käy jonkun verran iäkkäämpääkin porukkaa. Nyt kun olen toisella paikkakunnalla testannut muutamia saleja, olen valintakriteereinä pitänyt lähinnä treenin sujuvuutta (riittävästi vapaita painoja, tilaa ja tarvittavat laitteet), mutta kyllä mä paljon myös fiilispohjalta asiaa mietin. Osa saleista vaan tuntuu omilta, osa tosi vieraalta vaikka olisi ns samantasoiset ja -tyyppiset.

Viimeksi muokattu:
Mennyt viikonloppu krapulassa ja eilen tuli tilattua roskaruokaakin pahimpaan suolanpuutteeseen niin nyt vähän paremmille sapuskoille: uunilohta ja Hasselbackan perunoita.

Aiheeseen liittyen.
Mä jotenkin vain ajauduin nykyiselle salille. Ja hyvä sali sattuikin! En tykkää saleista joilla ihmiset käy näyttämässä hyvältä. On kiva jos ympärillä muutkin treenaa ja hikoilee. Suurin osa tuolla siis treenailee tosissaan, tosi vähän on vasta-alkajia, "satujumppaajia" tai nenän nyrpistelijöitä. Ryhmätunneilla käy jonkun verran iäkkäämpääkin porukkaa. Nyt kun olen toisella paikkakunnalla testannut muutamia saleja, olen valintakriteereinä pitänyt lähinnä treenin sujuvuutta (riittävästi vapaita painoja, tilaa ja tarvittavat laitteet), mutta kyllä mä paljon myös fiilispohjalta asiaa mietin. Osa saleista vaan tuntuu omilta, osa tosi vieraalta vaikka olisi ns samantasoiset ja -tyyppiset.
Mä itsehän koitan välttää sellaisia paikkoja jossa on jotain muuta jumppahumppaa. Eli mulle riittää pelkkä jumppasali. Ja ketjusaleja.

Nykyisellä salilla ei juuri käy ketään muita. Tai käy siellä mutta ei samaan aikaa ole juuri montaa ihmistä sattunut.
Lisäksi mulla on kakkosjumppasali jossa käyn jumpalla kun kuskaan teiniä treeneihin. On vain pelkkä sali. Siellä käy mun kokemuksen mukaan aika lailla kaikenlaista porukkaa. Salin omistajaa olen täällä pakkiksen puolella 'nähnyt' myös joten tuntuu olevan 'alan' mies.

Joulukuuksi mulla on maksuton kk myös yhdelle salille eli sinne paikkakunnalle missä teini treenaa. Tällä salilla on myös jumppahumppaa mutta en tarvitse niitä itse. Vakikakkosali tulee mukaan taas tammikuussa.

Tammikuulle ostin yhden kk kokeilun kun myytiin mustana perjantaina halvalla. Siellä käy pari tyyppiä jotka kisaa mutta seurakunta on aika sekalaista. Mutta on vain sali. Siellä käy myös mun veli ja pääsen sen kans jumpalle.

Mutta vihdoin helmikuussa mä pääsen sinne salille johon olen pitkään halunnut mennä. Piti aloittaa siellä jo elo-syyskuussa mutta menin ostamaan asunnon kesällä niin piti muuttaa.
Se on myös vain sali. Siellä käy myös ihan kisaavaa porukkaa, pitkään jumpanneita, roinaajia, nuoria ja vanhoja yms mutta myös tällaisiä sunnuntaijumppareita niin kuin itse olen.

Ei tuollakaan salilla mitään jumppia ole, ryhmätunneilla meinasin toiminnallisia, hiit, tabata, circuit ym tyyppisiä treenejä joita vedetään vapailla painoilla ja "vahvin mies"-välineillä (traktorinrenkaat, kelkat ym).

Kyllä nyt on haisevaa piparia tarjolla..

20171203_152743.webp

Töysäläinen, sen verran hyviä ettei tarvi itse tehdä.

henkilöauto,26x4.70&arkipolkupyörä: tyystinsiistit

nyt:#pelkkä

84C1E713-AE0D-47DD-92F3-29D3833B3BCF.webp

Tuota olisin myös veikannut. Ite en uskaltautunu sinne silloin, kun vihdoin sain aikaiseksi ruveta kunnolla saleilemaan. Ja nyt oon niin kiintynyt tuohon omaan saliini, etten todellakaan vaihtais enää :LOL:

No oon mää välissä käyny 82:llaki. Silloin joskus opiskeluaikoina kävin M&M:llä, mutta se on niin törkyhintainen jos ei täyspäiväisesti täällä asusta, antiikin aikana se oli varsin ok hinta/laatusuhteeltaan, kun hinta taisi olla 39e/kk. (y)

No oon mää välissä käyny 82:llaki. Silloin joskus opiskeluaikoina kävin M&M:llä, mutta se on niin törkyhintainen jos ei täyspäiväisesti täällä asusta, antiikin aikana se oli varsin ok hinta/laatusuhteeltaan, kun hinta taisi olla 39e/kk. (y)
Hehe, vähän juu hinnat noussu noista ajoista! Aika vähänpä täällä on noita edullisia paikkoja, tuntuu että kaikki maksaa ihan järjettömästi. Mutta oon perustellut itselleni, että tuo on se ainoa mihin rahaani ja aikaani kulutan, niin kai siitä voi vähän maksaakin.

Hehe, vähän juu hinnat noussu noista ajoista! Aika vähänpä täällä on noita edullisia paikkoja, tuntuu että kaikki maksaa ihan järjettömästi. Mutta oon perustellut itselleni, että tuo on se ainoa mihin rahaani ja aikaani kulutan, niin kai siitä voi vähän maksaakin.

Niin, jos mää täällä asuisin "täyspäiväisesti", niin sitten menisin 99,9% varmuudella kumminkin M&M:lle. Nyt kun jatkossa puolet ajasta menee muualla, niin halvempaa mennä kymppikorteilla.

Back
Ylös Bottom