Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vieläkin krapulanpoikanen ja huomenna olisi tiedossa alkoholinhuuruiset varpajaiset. Sen jälkeen voisi pistää korkin kiinni joksikin aikaa.

Onko tänään veronpalautuspäivä? Muistaakseni minulle oli tulossa elämäni isoimmat pulautukset, 500 euroa. Mitä jos laittaisinkin kaikki säästöön sen sijaan, että pistäisin kaiken haisemaan? Minulla ei ole vielä 400 000 euroa kasassa, ja kuten mummuni tapasi sanoa, penni on miljoonan alku!

Onko tänään veronpalautuspäivä? Muistaakseni minulle oli tulossa elämäni isoimmat pulautukset, 500 euroa. Mitä jos laittaisinkin kaikki säästöön sen sijaan, että pistäisin kaiken haisemaan? Minulla ei ole vielä 400 000 euroa kasassa, ja kuten mummuni tapasi sanoa, penni on miljoonan alku!

Tilin saldosta päätellen eivät vielä tänään tulleet. Olisko huomenna.

Huomenna taitaa tulla. Tilin saldosta päätellen tänään on mennyt laskuja automaattiveloituksella. :cry: Veronpalautuksia on huomenna tulossa 15 € :nolo:

Aatteles silti, oot aika lähellä kummiskin.
Vaatii vain 10 perättäistä oikeaa väriä ruletissa ja jää vielä 100k ylikin.

Taidan kyllä päihittää teidät kaikki veronlaskennassa, nimittäin 7-8€ palautuksia! Tehokasta.

Hittolainen näen kyllä nykyään todella omituisia ja pitkiä unia! Viideltä heräsin vessaan ja tuntui kuin olisin seikkaillut pari päivää unissani. Viimeisin uni oli kyllä huikea, ajoin kilpa-autolla rata-ajoa.

Mä luulen, että verojen määrä enemmän tai vähemmän arvotaan, koska ei noissa palautusjutuissa ole mitään logiikkaa vaikka kuinka säntillisesti koittaa laskea kaiken oikein. Vieläpä kun mulla ei mitään kummoisia huomioitavia asioita tuloissa ja menoissa ole jotka mutkistaisivat asioita, niin vähän mysteeriksi jää aina nuo palautukset ja niiden määräytyminen. Luultavasti siis ne arvotaan.

Ei se kyllä ensimmäinen kerta olis kun verovirastossa pyöritettäisiin kuusisivuista kynää johon merkittynä numeroita. Tällä kertaa meni kyllä ihan nappiin veroprosentti ja palautukset, kun maksoin tosiaan 2,5% veroa. Ei siitä oikein palautuksia voinut odotella. :LOL:

Mä luulen, että verojen määrä enemmän tai vähemmän arvotaan, koska ei noissa palautusjutuissa ole mitään logiikkaa vaikka kuinka säntillisesti koittaa laskea kaiken oikein. Vieläpä kun mulla ei mitään kummoisia huomioitavia asioita tuloissa ja menoissa ole jotka mutkistaisivat asioita, niin vähän mysteeriksi jää aina nuo palautukset ja niiden määräytyminen. Luultavasti siis ne arvotaan.

Mä olen täysin samaa mieltä sun kanssa. Itsehän hilaan veroprosenttia pari prosenttiyksikkö ylöspäin molemmmissa verokorteissa ( ja siis annan ilmaista lainaa valtiolle). Silti tuntuu, että saman yhteyiskuntaluokan ( tulotaso, omaisuus tms) ihmiset saa ihan tolkuttomia palautuksia. Ja mä en. En mä käsitä.

Kirppistavaroiden hinnoittelua olisi tänään tiedossa. Koruja katselin ja mulla olisi tuolla kauhea kasa laajennuskoruja, mutta ne ei varmaan kirppiksellä niin mene kaupaksi.

Kirppistavaroiden hinnoittelua olisi tänään tiedossa. Koruja katselin ja mulla olisi tuolla kauhea kasa laajennuskoruja, mutta ne ei varmaan kirppiksellä niin mene kaupaksi.
Etsi fb:sta joku asiaan erikoistunut kirppari. Siellä varmaan menis. Jos siis jaksat kuvata ja postitella yms..

Mä olen täysin samaa mieltä sun kanssa. Itsehän hilaan veroprosenttia pari prosenttiyksikkö ylöspäin molemmmissa verokorteissa ( ja siis annan ilmaista lainaa valtiolle). Silti tuntuu, että saman yhteyiskuntaluokan ( tulotaso, omaisuus tms) ihmiset saa ihan tolkuttomia palautuksia. Ja mä en. En mä käsitä.

Itellä oli helmikuu-heinäkuu veroprosentti 2%, mutta elokuussa se kostautu ja nyt joutu loppuvuoden maksamaan korkeampaa vero%, että saa tasattua vuoden ennakonpidätykset... Ei kannattanu :whistle:

Pikainen googlaus tuotti tulokseksi tämän monsterilinkin https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja...ei-tata-ole-viela-keksitty/6674636#gs.oSYieLE
Insinööri-Antti taitaa olla hieno mies.

Kiitos. Olin itse laista enkä jaksanut googlettaa.

Kokeiluun menee.

Itellä oli helmikuu-heinäkuu veroprosentti 2%, mutta elokuussa se kostautu ja nyt joutu loppuvuoden maksamaan korkeampaa vero%, että saa tasattua vuoden ennakonpidätykset... Ei kannattanu :whistle:

Minusta tuntuu, että mulla on ollut 102% kun katsoo näppiin jäävää osuutta :whistle:

Back
Ylös Bottom