Deleted member 43228
Juu, niin mielipuuhaa, että ei raaskinnut tehdä lämpösellä kelillä. Halusin säästellä tänne saakka.Ihanan tehokas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, niin mielipuuhaa, että ei raaskinnut tehdä lämpösellä kelillä. Halusin säästellä tänne saakka.Ihanan tehokas.
Vieläkin krapulanpoikanen ja huomenna olisi tiedossa alkoholinhuuruiset varpajaiset. Sen jälkeen voisi pistää korkin kiinni joksikin aikaa.
Maanantai. Pitäsköhän tästä päivästä koittaa keksiä jotain positiivistä![]()
Onko tänään veronpalautuspäivä? Muistaakseni minulle oli tulossa elämäni isoimmat pulautukset, 500 euroa. Mitä jos laittaisinkin kaikki säästöön sen sijaan, että pistäisin kaiken haisemaan? Minulla ei ole vielä 400 000 euroa kasassa, ja kuten mummuni tapasi sanoa, penni on miljoonan alku!
Onko tänään veronpalautuspäivä? Muistaakseni minulle oli tulossa elämäni isoimmat pulautukset, 500 euroa. Mitä jos laittaisinkin kaikki säästöön sen sijaan, että pistäisin kaiken haisemaan? Minulla ei ole vielä 400 000 euroa kasassa, ja kuten mummuni tapasi sanoa, penni on miljoonan alku!

Aatteles silti, oot aika lähellä kummiskin.Onko tänään veronpalautuspäivä? Muistaakseni minulle oli tulossa elämäni isoimmat pulautukset, 500 euroa. Mitä jos laittaisinkin kaikki säästöön sen sijaan, että pistäisin kaiken haisemaan? Minulla ei ole vielä 400 000 euroa kasassa, ja kuten mummuni tapasi sanoa, penni on miljoonan alku!
Mä luulen, että verojen määrä enemmän tai vähemmän arvotaan, koska ei noissa palautusjutuissa ole mitään logiikkaa vaikka kuinka säntillisesti koittaa laskea kaiken oikein. Vieläpä kun mulla ei mitään kummoisia huomioitavia asioita tuloissa ja menoissa ole jotka mutkistaisivat asioita, niin vähän mysteeriksi jää aina nuo palautukset ja niiden määräytyminen. Luultavasti siis ne arvotaan.
Etsi fb:sta joku asiaan erikoistunut kirppari. Siellä varmaan menis. Jos siis jaksat kuvata ja postitella yms..Kirppistavaroiden hinnoittelua olisi tänään tiedossa. Koruja katselin ja mulla olisi tuolla kauhea kasa laajennuskoruja, mutta ne ei varmaan kirppiksellä niin mene kaupaksi.
Mä olen täysin samaa mieltä sun kanssa. Itsehän hilaan veroprosenttia pari prosenttiyksikkö ylöspäin molemmmissa verokorteissa ( ja siis annan ilmaista lainaa valtiolle). Silti tuntuu, että saman yhteyiskuntaluokan ( tulotaso, omaisuus tms) ihmiset saa ihan tolkuttomia palautuksia. Ja mä en. En mä käsitä.
Pikainen googlaus tuotti tulokseksi tämän monsterilinkin https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja...ei-tata-ole-viela-keksitty/6674636#gs.oSYieLESaisko ihan linkkiä?
Pikainen googlaus tuotti tulokseksi tämän monsterilinkin https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja...ei-tata-ole-viela-keksitty/6674636#gs.oSYieLE
Insinööri-Antti taitaa olla hieno mies.
Itellä oli helmikuu-heinäkuu veroprosentti 2%, mutta elokuussa se kostautu ja nyt joutu loppuvuoden maksamaan korkeampaa vero%, että saa tasattua vuoden ennakonpidätykset... Ei kannattanu![]()