Deleted member 43228
Puuttuuko jo takapuskurikin?Oli taas kuolema lähellä. Vaikka en sinänsä ottanu elämässä riskiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puuttuuko jo takapuskurikin?Oli taas kuolema lähellä. Vaikka en sinänsä ottanu elämässä riskiä.
Ei sentään. En antanu pallon tehdä työtä.Puuttuuko jo takapuskurikin?
Urheilussa tulee äkkiä hiki.Ei sentään. En antanu pallon tehdä työtä.
Lihavalle miehelle tämmönen urheiluaktiivisuus on aika rankkaa. Pitikö syödä namia niin paljon. Tä?
Työhaastattelu takana. Jäipä kerrassaan ristiriitaiset tunnelmat. Kovasti kyseli onko minulla koulutussuunnitelmia tulevaisuudessaja onko tuttavia kyseisellä alalla ja mistä moinen kiinnostus tehtävään, jos vertaa nykyiseen työtehtävään mikä on aaaaivan eri alalta.
Täällä länsirannikolla nyt tuulee aina, mutta ei nyt joka päivä lähes myrskylukemissa.Tä?
+0,5 astetta, tyyni ja kirkas keli näillä leveysasteilla.
Täällä länsirannikolla nyt tuulee aina, mutta ei nyt joka päivä lähes myrskylukemissa.
Eilen tuli muuten vakuutusyhtiöltä ensimmäistä kertaa elämässäni tekstari: "Vakuuttamanne kiinteistö sijaitsee alueella, johon on ennustettu myrskyä, ohjeet myrskyyn varautumiseen..."
Tällä aikavyöhykkeellä tilanne on: toinen. @Helistö
Anna vaihtoehdoksi hiihtäminen, kyllä ne sitte pyöräileeTäällä ihan normaali syksyinen pyöräilykeli. Jos siis pyöräilisi. No, teinit menköön pyörällä kouluun. Ne taitaa olla asiasta eri mieltä.

Eiköhän kaikki koiranomistajat oo samaa mieltä, kahteen päivään ei oo tarvinnu pestä koiran jalkojaLunta!Tällasina päivinä musta tuntuu, että oon varmaan ainoa aikuinen, joka tulee onnelliseksi kun sataa lunta. Kaikki muut vaan valittaa, kuinka lumisade on perseestä, enkä mä voi yhtään ymmärtää sitä.

Ylämäkeen.hiihtäminen
Oho aika luksus :D Ei oo koiraa, joten en oo osannu edes ajatella tuota asiaa. Ja lapsikin harjaa omat kengänpohjansa puhtaaksi itse!Eiköhän kaikki koiranomistajat oo samaa mieltä, kahteen päivään ei oo tarvinnu pestä koiran jalkoja![]()
Nyt ei ole kuin yksi piski mutta kun aiemmin niitä oli kaksi ja ne oikein innostui keskenään riehumaan ulkona niin ei moni usko millaisen määrän hiekkaa voi lyhytkarvainenkin koira (x2) tuoda tullessaan.Eiköhän kaikki koiranomistajat oo samaa mieltä, kahteen päivään ei oo tarvinnu pestä koiran jalkoja![]()