Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Työhaastattelu takana. Jäipä kerrassaan ristiriitaiset tunnelmat. Kovasti kyseli onko minulla koulutussuunnitelmia tulevaisuudessa :unsure: ja onko tuttavia kyseisellä alalla ja mistä moinen kiinnostus tehtävään, jos vertaa nykyiseen työtehtävään mikä on aaaaivan eri alalta.

Työhaastattelu takana. Jäipä kerrassaan ristiriitaiset tunnelmat. Kovasti kyseli onko minulla koulutussuunnitelmia tulevaisuudessa :unsure: ja onko tuttavia kyseisellä alalla ja mistä moinen kiinnostus tehtävään, jos vertaa nykyiseen työtehtävään mikä on aaaaivan eri alalta.
Ite taisin just luvata vaihtaa työpaikkaa, kun soitto tuli.

12243135_704408139659737_3124576580582621743_n.jpg

Miettikääs millanen tukos tulee +70cm pitkistä hiuksista :LOL:

Mä en kyllä ymmärrä tuota naista välillä. Se kampeaa iltapäivätorkuilta ylös ja alkaa vouhottamisen sillä samalla sekunnilla kun kylpytakki on päällä. Samaan aikaan kun se täyttää pesukonetta, vaihtuu makkarissa lakanat ja suu papattaa asuntohakemuksista. Siinä sitä sitten itse kahvikuppi kourassa yrittää pysyä perässä että mitäs helkkaria just tapahtu. Noh, asuntohakemuksia on nyt kuitenkin laitettu ja ilmeisesti perjantaina saapuu uudet jänis-proof lauteet, niin kuis tässä.

Mä en kyllä ymmärrä tuota naista välillä. Se kampeaa iltapäivätorkuilta ylös ja alkaa vouhottamisen sillä samalla sekunnilla kun kylpytakki on päällä. Samaan aikaan kun se täyttää pesukonetta, vaihtuu makkarissa lakanat ja suu papattaa asuntohakemuksista. Siinä sitä sitten itse kahvikuppi kourassa yrittää pysyä perässä että mitäs helkkaria just tapahtu. Noh, asuntohakemuksia on nyt kuitenkin laitettu ja ilmeisesti perjantaina saapuu uudet jänis-proof lauteet, niin kuis tässä.
Vie mennessäsi, tuo tullessasi. Tee sitä ja tota ja tätä niin kohta on kaikki valmista.
Hieno nainen.

Piilota sen kylpytakki.

Vie mennessäsi, tuo tullessasi. Tee sitä ja tota ja tätä niin kohta on kaikki valmista.
Hieno nainen.
Mahtavasti kiteytetty! Se tekeminen täytyy alottaa vaan heti ku nousee ja tehdä just tuolla kaavalla kaikki heti alta pois, jos kerran tehtävää on. Ja ainahan on.

Täällä tosin nyt meneillään tärkeä tehtävä: pitää sohva paikallaan. Aikaa tälle vain liian aivan vähän.

Back
Ylös Bottom