Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joudun tuottamaan pettymyksenOnko päällä kenties mustaa nylonia, hame, jossa on kangasta vain nimeksi, ja fuukme -jalkineet?
Mikä tämä väsymys oikein on![]()
Väsymys on vallitseva olotila välillä 15.8-15.5
Olin eilen kokeilemassa seinäkiipeilyä, ja siinä kieltämättä alkoi kaduttaa se, että oon viimeisen vuoden vedellyt vaan Taffereilla. Ei oo sitäkään vähää puristusvoimaa, mitä on joskus edes ollut. Huhhuh. Lisäksi mun hennot toimistotyöläisen kädet on nyt jokseenkin herkillä :D
Meillä ei koirilla aamusti oo ulos kiire, mutta ruokakipalle kylläkin. Ulkona sitten löntystellään ja nuuhkitaan jokainen kivi, etten minä vaan pääsisi sitä aamupalaa syömään. Sitten kun aamulenkiltä palataan, ne jää oottaan keittiöön puurolautasen nuolemista, jonka jälkeen tuleekin kauhea kiiren. Nukkumaan.Mä herään nykyään parikymmentä minuuttia ennen kellon soittoa ja ihan turha on yrittää enää nukahtaa, kun tuo vasikka alkaa samantien huokailemaan ja tuhisemaan jotta äijä ylös ja ulos, kauhea pissahätä. Sitten kun päästään takaisin aamulenkiltä, niin se paskiainen kömpii suoraan sohvalle sen näköisenä, että mee jo sinne töihin, nyt nukutaan![]()
Vittu viimeset kaks viikkoa jatkuvasti -30 pakkasia viiman kera. Jos ei olis youtube estetty niin pistaisin on tama saatana tyomaa videon.