Onko tullut paljon tarjouksia?Minähän olen käytännössä neitsyt
Ja jätän tämän tähän.
Mä voin 7€ tarjota? Vaikka olis kyllä aikamoinen vaiva päästä sinne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tullut paljon tarjouksia?Minähän olen käytännössä neitsyt
Ja jätän tämän tähän.
No enhän minä nyt työpäivinä juo. Yleensä.Eikö sun pitänyt juoda olutta ja kirjoittaa, eikä olla juomatta ja kirjoittamatta? Olutta ei tarvitse keittää, joten ratkeaa se kahvinkeitin -ongelmakin samalla.
Mulla oli sellaine, mutta kärväsin sen vahingossa. Se kahvi, mitä sillä sai, värjäsi hampaita aivan mielettömästi muuten. Tuli oikein sellaiset ruskeat läntit. Ei siinä, ihan jees kahvia se oli, vähän vain liikaa vaivaa kun niitä osia oli jos minkälaista tiivistettä siellä ja sitten niitä piti pestä käsin jne jne.Pressopannu ja perkolaattori, niin ei ole tällaisia muoviosaongelmia.
Heräsitkö Helistön kämpiltä?
Nyt jo?Taidan lähteä vaihtamaan renkaat.
Mitä kahvia te niissä pressopannuissanne keittelette? Tarttis kohta ostaa taas lisää kahvia, ja vois ostaa joskus jotain uutta!
Yleensä ite jauhettuja papuja, aina paahtoaste 4 tai 5. Kun jaksaa hakea, paikalliselta paahtimolta: Cafe Solo.Mä laitan ihan jotain random espressopuruja.
Mitäs X käyttää?

Tässä kohtaa ehdottaisin muun Suomen irtaantumista Helsingistä ja raja-vartioidun muurin rakentamista rajalle.Onnea Helsinki... Ja myös me muut.
https://www.suomenuutiset.fi/absurd...ainen-majoitus-ruoka-laakkeet-ja-hammashoito/
Vitsillä aamu käyntiin:
Miten lampaita lypsetään ?
- Julkaistaan uusi Iphone