Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi?
Voi ristus mikä väsymys. Pitäs jaksaa salille raahautua kohta
Miksi tehdä tänään jotain, jonka voi jättää huomennakin tekemättä?
Mä lähden nyt kotio syömään, että illalla jaksais jotenkuten lähteä vielä kyykkäämään. Jos hetken näkis tota aurinkoakin tälle viikolle, kun näyttäis jopa paistavan vielä!
Luumuhillo on ulostemassaa verrattuna omenamarmelaatiin.Luumuhillosi on jotenkin pilalla![]()
Ei pidä paikkaansa.Luumuhillo on ulostemassaa verrattuna omenamarmelaatiin.
Joka päivä jalkapäivä, melkein! Nyt kyllä semmonen kooma (kirjoitin ensin kiima, muttei nyt kyllä kyse sellaisesta), että sohvalta nouseminen ja salille lähteminen voi olla lähes mahdotonta..Onks tänään yleinen jalkapäivä?
Tuolla toisaallakin kuntit jutteli jalkapäivästä ja kappas: mullakin on etujalat.

Varaa ämpäri valmiiksi sängyn viereen jos käy vaikka flaksi.Ei pidä paikkaansa.
Mutta mulla on mun omatekemää omenahilloa. Maista sitä niin tiedät mikä on hyvää.
Mä korkkaan torttu- ja glögikauden sitten kun on tämän kylän joulukadun avajaiset eli ensi tai seuraavana vkonloppuna.
Eiku glögiä jo lauantaina tuparisynttäreillä.
Kai mä olen tarpeeksi mainostanut, että ne on ensi lauantaina.
Vähän suunnittelin että lähetän sulle tsekkiläisen siilin, mutta arvelin sitten ettei huumorintaju riitä kun Transpointin mies tulee pimpottamaan ovikelloa.Minun piti torttuilla jo tänään, mutta jätinkin sen huomiselle. Olettehan kaikki muistaneet postittaa lahjan Irman vanhenemispäivän juhlaan?
Joka toinen.Joka päivä jalkapäivä, melkein! Nyt kyllä semmonen kooma (kirjoitin ensin kiima, muttei nyt kyllä kyse sellaisesta), että sohvalta nouseminen ja salille lähteminen voi olla lähes mahdotonta..![]()
Vittu kiitti.Varaa ämpäri valmiiksi sängyn viereen jos käy vaikka flaksi.
Vähän suunnittelin että lähetän sulle tsekkiläisen siilin, mutta arvelin sitten ettei huumorintaju riitä kun Transpointin mies tulee pimpottamaan ovikelloa.
Voi veljet.
https://www.nettikone.com/sisu/maseja-korjattavaksi/1516194
@Kuparikatto
e: Onneks nuo on noin kaukana, muuten pitäis ehkä käydä vähän potkimassa renkaita![]()

Ole hyvä.Vittu kiitti.
Protoja ei ole tarjolla juuri missään, siis ainakaan netissä, vaikka pv on myynyt niitä melkoiset määrät.
Yep. A150 kahluusyvyys on 1m, protossa varmaan samaa luokkaa. Ja syvemmässäkin pääsee kun vauhdilla menee
E. Proto ei muuten tarvi ihan heti snorkkelia, meillä ajoivat aikoinaan ongelmitta semmosen vesipotin läpi, että ajovaloissakin oli vettä sisällä. Ja ne valot on mun rinnankorkeudella![]()