Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä suunnittelen tänään väsymispäissäni jo huomisen treenin skippaamista. Tänään ei olisi mitään asiaa.
Miksi tehdä tänään jotain, jonka voi jättää huomennakin tekemättä?

Mä lähden nyt kotio syömään, että illalla jaksais jotenkuten lähteä vielä kyykkäämään. Jos hetken näkis tota aurinkoakin tälle viikolle, kun näyttäis jopa paistavan vielä!

Joo, ymmärrän. Vaikka minulla ei korkakoulututkintoa ole mutta sillä toisella puolella ollut töissä vuoden jos toisenkin niin kaikenlaista on tullut nähtyä. Jopa sitä vahinkojen/ komplikaatioden hoitoa.
Käytän julkista jos se vaan on mahdollista. Vakuutus hoitaa sitten viulut jos tarvitsee pirvaattia hyödyntää. Hyvä renki, huono isäntä.
Ja kyllä ne sieltä privaatista julkiselle puolella valuu kun omat tai vakuutuksen tahat loppuvat.

Ei tutkinnolla ole merkitystä, itse pyöriin molemmilla puolilla. Tarkoitin tuossa aiemmassa komplikaation hoidossa lähinnä infektiokomplikaatiota, jotka ainakin ortopediassa on pääsääntöisesti sellaisia, mitä ei yksikään suomenmaassa toimiva yksityissairaala realistisesti pysty hoitamaan alusta loppuun (en nyt laske Coxaa tai Ortonia sinällään yksityissairaalaksi).

Väsymys maksimus täälläkin, kun yölläkin pitää jäädä pohtimaan elämän ihmeellisyyksiä. Oikeinkin hyvä fiilis silti ja ahkerana oon yrittänyt hereillä pysyä poistelemalla kaikkia irtilähteviä ruumiinosia. Vähemmän puhetta, enemmän skalpellia päivän teema.

Minä suunnittelen tänään väsymispäissäni jo huomisen treenin skippaamista. Tänään ei olisi mitään asiaa.

Mielummin sitä ite kävis tänään ja huomenna vielä salilla niin vois pitää vklp vapaata.

PItäisi maata sängyllä melkein 3 tuntia, ennenku pääsee syömään. Sohvaa tulee ikävä.

Sängyllä pitää maata ja sohvaa tulee ikävä, täh? :unsure:

Onneks ite osaa jättää salin tarvittaessa väliin. Ei jaksa turhaa väsyneenä repiä.

Kyllähän sitä piristyy kun pääsee salin ovesta sisään, mutta sinne raahautuminen on tänään harvinaisen hankalaa (henkisesti)

Väsymys maksimus täälläkin, kun yölläkin pitää jäädä pohtimaan elämän ihmeellisyyksiä. Oikeinkin hyvä fiilis silti ja ahkerana oon yrittänyt hereillä pysyä poistelemalla kaikkia irtilähteviä ruumiinosia. Vähemmän puhetta, enemmän skalpellia päivän teema.

@Invisus huomisaamuna.

Kaikille VRn palveluita käyttäville:

Japanilainen rautatieyhtiö on esittänyt julkisen anteeksipyynnön, koska yksi sen junista lähti asemalta 20 sekuntia edellä aikataulustaan. Julkaisemassaan lausunnossa Tsukuba Express -yhtiö kertoi BBC:n mukaan, että juna lähti Tokiosta kohti Tsukuban kaupunkia kello 9.44.20, kun sen olisi pitänyt lähteä 9.44.40.

Tsukuba Lines pyysi ”vilpittömästi anteeksi aiheuttamaansa harmia”, vaikka kukaan ei sen mukaan ollut valittanut liian aikaisesta lähtöajankohdasta.

Ei tutkinnolla ole merkitystä, itse pyöriin molemmilla puolilla. Tarkoitin tuossa aiemmassa komplikaation hoidossa lähinnä infektiokomplikaatiota, jotka ainakin ortopediassa on pääsääntöisesti sellaisia, mitä ei yksikään suomenmaassa toimiva yksityissairaala realistisesti pysty hoitamaan alusta loppuun (en nyt laske Coxaa tai Ortonia sinällään yksityissairaalaksi).
Tarkoitin siis lähinnä sitä, että en ole lääkäri niin en varsinaisesti ihmisiä hoida eli en ole hoitovastuussa. Osallistun hoitoketjuun muulla tavoin.

Voi perkele mä löyhkään, nyt on ollut pikkasen liian pitkä huoltoväli. Ja jalkaan sattunut jotkut hemmetin polyester boxerit niin voi moro. Ihme ettei lateksia.

Huomenna Helsinkiin messuille töitten puolesta, saa hotellissa aamupalaa ja messuilla lounasta. Kuohariaki tais olla tarjolla. Käyn treenaamassa myös Meijerillä. :puntti:

Back
Ylös Bottom