Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meni hierontareissu ihan hienosti. Hieroja kysyi, että onko tää vaivannut? Kysyin, että mikä. No, mulla on kuulemma tenniskyynärpää. Kyllä se aika kipeä oli kun se sitä paineli, mutta en mä ole aiemmin kyllä huomannut mitään. Pitänee tehdä asialle jotain ennen kuin se kipeytyy oikeasti kunnolla.

Lätynpaistajille vinkki: Sulata jokaista lättyä varten voita keskelle pannua. Korostan: keskelle. Sitten taikinaa kaadetaan sen tirisevän voin keskelle, mutta ei niin paljoa että koko pannu peittyy. Lopputuloksena lätty jossa rapeat reunat.

Aina ei jaksa alkaa hienostelmaan, kun nälissään evästä tekee. Muuten totta.

Meni hierontareissu ihan hienosti. Hieroja kysyi, että onko tää vaivannut? Kysyin, että mikä. No, mulla on kuulemma tenniskyynärpää. Kyllä se aika kipeä oli kun se sitä paineli, mutta en mä ole aiemmin kyllä huomannut mitään. Pitänee tehdä asialle jotain ennen kuin se kipeytyy oikeasti kunnolla.
Ehkäpä masturbointia olisi syytä vähentää.

alan olla vakavasti tylsistynyt

joko hyvin pian on lähdettävä #ajankuluksi tai pantava:maata

Back
Ylös Bottom