Iso nivea ja talouspaperia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rieskaa ja kaljaa.
Kohta cittariin, mitä ostaisin? Ehdotuksia
Elä huoli, minä ostin.Olisihan sitä toki voinut noillakin rahoilla ostaa esim: kaljaa.
Tehtaalta tai torilta onelyMustaa makkaraa?
Rieskaa ja kaljaa.
Iso nivea ja talouspaperia.
Se on ihan selvinpäin jörniny menemään.
Lätynpaistajille vinkki: Sulata jokaista lättyä varten voita keskelle pannua. Korostan: keskelle. Sitten taikinaa kaadetaan sen tirisevän voin keskelle, mutta ei niin paljoa että koko pannu peittyy. Lopputuloksena lätty jossa rapeat reunat.
Lätynpaistajille vinkki: Sulata jokaista lättyä varten voita keskelle pannua. Korostan: keskelle. Sitten taikinaa kaadetaan sen tirisevän voin keskelle, mutta ei niin paljoa että koko pannu peittyy. Lopputuloksena lätty jossa rapeat reunat.
Ehkäpä masturbointia olisi syytä vähentää.Meni hierontareissu ihan hienosti. Hieroja kysyi, että onko tää vaivannut? Kysyin, että mikä. No, mulla on kuulemma tenniskyynärpää. Kyllä se aika kipeä oli kun se sitä paineli, mutta en mä ole aiemmin kyllä huomannut mitään. Pitänee tehdä asialle jotain ennen kuin se kipeytyy oikeasti kunnolla.
Itse suosittelisin sen sijaan apuvälineitä, tai toista kättä. Se on niin jännittävää ja vääräntuntuista, että siinä aukeaa ihan uusi maailma.Ehkäpä masturbointia olisi syytä vähentää.
Koirat kaluaa.Te metsästäjät!
Mitä niille eläinten luille tapahtuu? Sellainen kallo olisi hieno koriste-esine...