Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämä kuulostaa herkulliselta. :kuvia:
Kuva voi jäädä välistä, kun täällä on sen verran raivokas siivoaminen menossa, etten ole uskaltanut vielä mennä keittiöön edes aloittamaan sapuskan laittoa. Mutta paistettu nuudelihan on aina hyvää, ja noi pähkinät sopii hyvin sekaan, kun keksi ruveta heittelemään joukkoon.

Pitäs keksiä vielä joku hyvä chilisoosi noiden kaupan makeiden tilalle. En tiedä, mikä lopputulos olis, jos heittäis srirachaa ja noita sekaisin... Srirachaa ei vaan nyt juuri ole kaapissa.

Huono toimintaelokuva on ainoa hyvä toimintaelokuva elikkäs pläjäys.
Olet oikeassa. Valitettavasti talouden naispuoleinen henkilö täällä ei ole aina samaa mieltä, vaikka kohtuu hyvin päästäänkin yksimielisyyteen leffavalinnoissa.

Joskus täällä oli puhetta siitä Rutger Hauerin Blind Furysta, niin se pitäs kyllä ehdottomasti katsoa uusiksi :)

Olet oikeassa. Valitettavasti talouden naispuoleinen henkilö täällä ei ole aina samaa mieltä, vaikka kohtuu hyvin päästäänkin yksimielisyyteen leffavalinnoissa.

Joskus täällä oli puhetta siitä Rutger Hauerin Blind Furysta, niin se pitäs kyllä ehdottomasti katsoa uusiksi :)

Aijai, vanha kunnon Silmätön raivo! Sen näkemisestä on kyllä ihan liian kauan aikaa. Cliffhanger silti ehkä ykkössuosikki.

@Invisus chilisoosi uupuu. Olis kai tuohon voinu jotain kasviksiakin laittaa väriksi, mutta yksinkertainen on kaunista.

Seuraavaksi se leffan valinta.

Liitteet

• 1508775815082717664946.webp
    1508775815082717664946.webp
    684,7 KB · Katsottu: 187
Hele!
Mä tartten ne talvirenkaat autoon. Täytyy huomenna alkaa soittelee johonkin firmoihin.
Pitääkö mun mennä apostolinkyydillä tuo 650m matka töihin ja jumpalle. Sehän on monta km per päivä.

Siinäpä sen sanoit!
En ole itse koskaan tehnyt kaalikääryleitä mutta teen taivaallisen hyvää kaalilaatikkoa.
#kysyksjoku

Back
Ylös Bottom