Joo!En mä stressaa. Tää sopii mulle just hyvin.
Kiitos. Pidä peukkuja!
Et ehkä stressaa, koska nautit kurinalaisen syömisen tuomasta elämänhallinnan tunteesta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo!En mä stressaa. Tää sopii mulle just hyvin.
Kiitos. Pidä peukkuja!
Kehotan olemaan miettimättä turhaan kaloreita ja nauttimaan ruuasta.
E. Kehotin Helistöä tosin myös laskemaan kalorit, jotta saadaan selville että niitä tulee turhan vähän treenaavalle ihmiselle. Veikkaan 1400-1800/pv ja se on aika kituutusta etenkin kun monta kertaa viikossa treenaa. Toivon olevani väärässä saldon suhteen.
Sillä paino about pysyy ja sallii munkit silloin ja tällöin.Mikä paino? 50kg?Itsehän tähtään siihen noin 1800/pv tasoon.Sillä paino about pysyy ja sallii munkit silloin ja tällöin.
Mikä paino? 50kg?
Uskoisin, et on enemmän. Koitan laskea asap.Kehotan olemaan miettimättä turhaan kaloreita ja nauttimaan ruuasta.
E. Kehotin Helistöä tosin myös laskemaan kalorit, jotta saadaan selville että niitä tulee turhan vähän treenaavalle ihmiselle. Veikkaan 1400-1800/pv ja se on aika kituutusta etenkin kun monta kertaa viikossa treenaa. Toivon olevani väärässä saldon suhteen.
72-74kg
Tai sitten vuosien reipas syöminen pitänyt vaan aineenvaihdunnan hyrräämässä.No älä helvetissä sitä Mopsille kerroUskoisin, et on enemmän. Koitan laskea asap.
Kui?No älä helvetissä sitä Mopsille kerro
Suihkuun after, läskihiki iskee imuroidessa.
Kiitos.Tsekkasin omia tilastoja, viime kuukausina syömiset on ollut keskimäärin 2400...2500 kcal/päivä, kun viikkoon kuuluu yleensä 3-4 salijumppaa ja pari hölkkälenkkiä. Tällä pysyy paino samassa 76...78 kilon haarukassa, vähemmällä liikkumisella ei olisi mitään asiaa syödä edes paria tonnia päivässä jos ei halua alkaa mahanrakentajaksi (treenitaukojen aikana sen kyllä näkee heti). Onnea vaan niille, jotka on varustettu paremmalla aineenvaihdunnalla.
Onnea vaan niille, jotka on varustettu paremmalla aineenvaihdunnalla.
aineenvaihdunnallisesti aktiivista ihrapehmikettä![]()