Noni! Kerron teille ekana aamuisesta unestani: Hyi ku näin pelottavaa unta! Oli joku maailmanloppu tulossa, kaivinkoneet, rekat, kuorma-autot yms. ja kissat yritti tappaa kaikki jäljellä olevat ihmiset. Oltiin muutamien ihmisten kanssa jossain mökillä ku kissat ja autot tuli. Osa meni kylpyammeeseen sukellusmaskin kaa veden alle, osa kiipesi vessan kattoluukun kautta ullakolle jne. Sit olin joku äiti (ilmeisesti joku pressa/johtaja asusta päätellen) ja aikuisen tyttären kaa katottiin ullakon orsilta, että alhaalla näyttäisi olevan kissa, onkohan se aito vai lelu? Tyttö pudotti tablettitietokoneen sen päälle ja kissa oli hyvinkin elävä ja tulistui! Sitten se alkoi hyppiä 20 m ylöspäin ja sai naarmaistua mua käteen! Sitten uni jäi kesken ku meiä loppu oli tulossa; autoarmeija pihalla ja se kissa hyppeli sieltä lattialta meiä piilopaikkaa kohden. Monsteriautot ja -kissat tänään unien pääosassa. :D Unen alku oli kuin jostain pelistä ku kaikki väisteli niitä rekkoja, ettei ne aja päälle.
Nyt alkoi treenien osalta kevyt viikko, ku meinasi jo lämpöä nostella, vaikka olin aikonu vielä fiiliksen mukaan treenata tänään. Mutta parempi seurata omaa oloa ja aloittaa palautuminen. Viikon päästä pääsee kuitenki jo treenailemaan kovaa taas. Kaupasta löysin uutta Chocolate Brownie Lohiloa! Oikea onnenpäivä tänään. Sitten, koska on kevyt viikko, niin voi alkoholia maistella, kävin ostamassa kauniin pinkin kuoharipullon Alkosta.