Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
80kg lisäpainoilla leukoja ja 6 toistoa, melko kova tulos tytöllePäädyin ottamaan tavoitteet leukoihin ja maveen. Enkat tähän mennessä on 6 ja 80kg.. niistä on kyllä aikaa.
Kuinka se käytännössä tehdään? Tai onko jossain jotkut selkokieliset ohjeet?Onnistuu. Ei se kauaa vie siirtyä ompusta anteroon, jos osaa lukea. Ainakin itsellä onnistuu käyttö ristiin.
Otat anteron käteen ja painelet sen mukaan mitä haluat tehdä, aivan kuten ipuhelimessa.Kuinka se käytännössä tehdään? Tai onko jossain jotkut selkokieliset ohjeet?
Lukea osaan vähän. En kirjoittaa en ollenkaan. Kielioppi sen sijaan on virheetöntä.
DaaMiehelle toki helpompi.
Mulla on kilometrikauppa sisältöä iLuurissa.Otat anteron käteen ja painelet sen mukaan mitä haluat tehdä, aivan kuten ipuhelimessa.
Eiks toi 6 leukaa oo ihan kova munattomalle ? Meinaatko ottaa toisto vai lisäpainotavotetta?Päädyin ottamaan tavoitteet leukoihin ja maveen. Enkat tähän mennessä on 6 ja 80kg.. niistä on kyllä aikaa.
Eiks toi 6 leukaa oo ihan kova munattomalle ?
Yllättäen.Mulla on kilometrikauppa sisältöä iLuurissa.
Panot tärkeimpänä.
Laiskana ihmisenä en jaksa mitään lisäpainoja viritellä. 10 toistoa olkooon tavoite.Eiks toi 6 leukaa oo ihan kova munattomalle ? Meinaatko ottaa toisto vai lisäpainotavotetta?
Eiköhän ne sun jälkeläiset osaa hoitaa sisällöt vanhasta uuteen. Tai sit kiikutat molemmat operaattorin kivijalkaan, ja annat työmääräyksen ropellipäälle.Yh-sinkkuihmisenä täytyy kaikki asiat olla jotenkin hoidettuna.
Totta! Hyvät ominaisuudet periytyy äidiltä.Eiköhän ne sun jälkeläiset osaa
Paljonkohan siitä maksettiin? Meni ohi kun olin trimmeröimässä kuuppaa siihen kuosiin että kehtaa vetää viikonloppuna nollavitoset jalkaan.Kova.
Emmäää tiä. Kyllä se siltä kuulostaa jos ei aktiivisesti leuanvetoa harrasta.Onko?!
Omat vai Firman?Paljonkohan siitä maksettiin? Meni ohi kun olin trimmeröimässä kuuppaa siihen kuosiin että kehtaa vetää viikonloppuna nollavitoset jalkaan.
Se kai oli se uusintajakso eiliseltä. Muistasin, että 50-70€.Paljonkohan siitä maksettiin? Meni ohi kun olin trimmeröimässä kuuppaa siihen kuosiin että kehtaa vetää viikonloppuna nollavitoset jalkaan.
Naisella tulokseen vaikuttaa paljon jälleen geenilotto: mitä pienempi pylly, sitä enemmän leukojaEmmäää tiä. Kyllä se siltä kuulostaa jos ei aktiivisesti leuanvetoa harrasta.