Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Arvaanko oikein, että naissukupuoli on yksi näistä esteistä?
Itselläni oli muistissa lähinnä flunssista, mahataudeista ja migreeneistä johtuneet väliin jääneet treenit mutta tulihan sitä raskauden ja synnytyksen takia pakkotaukoa pidettyä, mutta suoraan se ei naissukupuoleen liity koska lisääntyminen ei ole länsimaiselle uskonnottomalle naaraalle pakollista.

Mutta Tänään jos jää treeni väliin niin se johtuu kyllä Wonder Womanista :D jonka takia nukkumaan vasta 00:25...

Mulla on instassa kuva ilman housuja :D
Päällä tosin paita, niin ei sitä moni arvaa...
Mä uskalsin laittaa kokovartalokuvan kun ostin Lidlista Heidi Klumin farkkuisen jumpsuitin. On muuten hieno. Se jumpsuit.

Mulla on instassa kuva ilman housuja :D
Päällä tosin paita, niin ei sitä moni arvaa...
E. Ja tietysti useampi ilman paitaa. Selkäpuolelta!
Mä olen tehnyt periaatepäätöksen, että en laita omaan jumppaani liittyviä kuvia omaan feediin. Katselen kyllä mielelläni muiden.

Ristus, että onkin ollut takkuisia aamuja. Prkl noista edellisen vkln hörppäämisistä on nykyään koko seuraava viikko pilalla..
Sen takia ei viitsi paljon hörppiä nykyään kun pitäisi aina ottaa vko töistä lomaa.

Back
Ylös Bottom