Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä meinasin, mutta järkiinnyin sitten kuitenkin.Nääh, ei jaksa. Huomenta.
Just näin. Jaksaa.Minä meinasin, mutta järkiinnyin sitten kuitenkin.
Itselläni oli muistissa lähinnä flunssista, mahataudeista ja migreeneistä johtuneet väliin jääneet treenit mutta tulihan sitä raskauden ja synnytyksen takia pakkotaukoa pidettyä, mutta suoraan se ei naissukupuoleen liity koska lisääntyminen ei ole länsimaiselle uskonnottomalle naaraalle pakollista.Arvaanko oikein, että naissukupuoli on yksi näistä esteistä?
Ylivieskaan...Jämsästä selliltä kahvi. Seuraava hyvä voikin olla sitten vasta Jari-Pekalla. Riippuen suunnasta.
Sitten ei kyllä startti ollut kotoa. Tai muuten vaan tykkäät ajella jykylän kautta.Ylivieskaan...
Et sä varmaan tykkää siitä, koska mun mielestä oli varsin onnistunut ja hyvä elokuva, eikä me oikeen tunnuta olevan asioista samaa mieltäMutta Tänään jos jää treeni väliin niin se johtuu kyllä Wonder Womanista :D jonka takia nukkumaan vasta 00:25...

Mulla on instassa kuva ilman housuja :DEikös nykyään pidä olla tarkka feedistään?
Siis katsottiin se jo eilen, treeni jää väliin jos saan päänsäryn seurauksena 6h pätkäunista. Oli se ihan ok.Et sä varmaan tykkää siitä, koska mun mielestä oli varsin onnistunut ja hyvä elokuva, eikä me oikeen tunnuta olevan asioista samaa mieltä![]()
Mä uskalsin laittaa kokovartalokuvan kun ostin Lidlista Heidi Klumin farkkuisen jumpsuitin. On muuten hieno. Se jumpsuit.Mulla on instassa kuva ilman housuja :D
Päällä tosin paita, niin ei sitä moni arvaa...
Oli kotoo. Matka-aika oli suunnilleen sama ku Mansesterin kautta. Ja oon kyllästyny siihen pätkään Tampereelta Alavudelle.Sitten ei kyllä startti ollut kotoa. Tai muuten vaan tykkäät ajella jykylän kautta.
Mä olen tehnyt periaatepäätöksen, että en laita omaan jumppaani liittyviä kuvia omaan feediin. Katselen kyllä mielelläni muiden.Mulla on instassa kuva ilman housuja :D
Päällä tosin paita, niin ei sitä moni arvaa...
E. Ja tietysti useampi ilman paitaa. Selkäpuolelta!
Sen takia ei viitsi paljon hörppiä nykyään kun pitäisi aina ottaa vko töistä lomaa.Ristus, että onkin ollut takkuisia aamuja. Prkl noista edellisen vkln hörppäämisistä on nykyään koko seuraava viikko pilalla..
Ei ne munkaan paidattomat ja housuttomat kuvat jumppaan liity :DMä olen tehnyt periaatepäätöksen, että en laita omaan jumppaani liittyviä kuvia omaan feediin. Katselen kyllä mielelläni muiden.