Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ite syön arkena 6-7 kertaa päivässä, niin aika pieniä annoksia olisi muut, jos lounas olisi 1/3 päivän kaloreista. Ja muutenkin, jos sen 1000 kcal yrittäis lounaalla vetästä suht terveellisesti, ei iltapäivällä tarttis töitä tehdä

Mä en saa lahjoja juuri koskaan. Enkö niitä kyllä odotakaan. Itse itselleni ostan lahjoja.
Mutta jos joskus saan lahjan niin olen siitä onnellinen ja tyytyväinen, oli se mitä hyvänsä.
Jo se, että joku antaa minulle lahjan on osoitus siitä, että on miettinyt sitä.

Eväitä just siksi, että kahvihuoneessa on parhaimmat jutut :D

E: ja olis hirmu homaa raahata vaakaa ruokalaan.
Punnitset ruokasi? Miksi? :(

En jaksa ajatella kotona sitä mitä syön töissä, siksi ei eväitä ikinä. Mutta työpaikkaruokalan ruoka on usein pahaa ja vähärasvaista :confused:
Onneksi välillä tulee mentyä kunnon ravintolaan.

Sarjapainot saattaisivat alkaa nousta jos punnitsisit (ja painaisit) vähän enemmän? :)
Ruoan määrä vaihtelee sen mukaan onko jumppa vai ei.
Syön riittävästi. En kärsi nälästä. Jos on nälkä otan ylim. välipalan. Harvoin on.

Kaikki eivät punnitse siksi, että söisivät mahdollisimman vähän.
Eivät tietenkään, osa saattaa punnita siksikin että söisivät tarpeeksi. IMO se on silti neuroottista käytöstä, paitsi jos on kisaamassa niin siinä tilanteessa varmaankin pakollista. Sanon näin entisenä pakonomaisena kalorien laskijana. Ihme että onneksi parannuin siitä.

Itellä on onneksi opiskeluhommat tältä haavaa finito. Ei silti, kivaahan se oli, kaikki muu tekeminen vapaa-ajalla vaan kärsi.
Tosin, opinnot loppu tossa keväällä, enkä ole sen enempää jaksanut treenata, vaikka aikaa olisi enemmän. Kaikkea muuta projektia tuntuu pukkaavan.
Ei tää meikäläisenkään harrastama mitään vakavampaa ole, eikä rekisteröidy suoranaisesti edes mihinkään oppilaitokseen / opintokokonaisuuteen. Kunhan oon ottanut tuosta ohjelmoinnista pienen omaehtoisen projektin.

Täytyy nyt vielä katsoa, rupeaisko alkuvuodesta suorittamaan noita IT-puolen opintoja ihan muodollisestikin yliopistolle, ja siinä noista edellisistäkin olisi iloa.

muoks. uusi kone tuli näköjään postiin.. salille vai ropeltamaan koneella kotiin töiden jälkeen..

Back
Ylös Bottom