Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...koska eilen oli Kievin kanaa (kanaleike, jonka sisällä on yrittivoita. Leivitetty ja uppopaistettu rasvassa) ja tänään fish and chips remoulade-kastikkeella.
Kuulostaa minulle sopivalta ruokalalta. Hyvin uppoaisi!
Minä saan äidiltä aina esim. kalsarit. Äiti tuntee kyllä lapsensa.Palaan eiliseen joululahja-asiaan. Avainhan on tuntea se vastaanottaja. Tiätty. Minä sain viime jouluna puolisolta mm. paketin mac & cheeseä, oli aivan nappilahja. Joku timanttikoruja toivova ei ehkä olisi arvostanut.
Eväitä just siksi, että kahvihuoneessa on parhaimmat jutut :DMinä söin eväitä, ettei vaan mitään ihmiskontakteja syntyisi.
Punnitset ruokasi? Miksi? :(Eväitä just siksi, että kahvihuoneessa on parhaimmat jutut :D
E: ja olis hirmu homaa raahata vaakaa ruokalaan.

Punnitset ruokasi? Miksi? :(
Kröhöm. Minä syön evääni omassa toimistossani. Yksin.Eväitä just siksi, että kahvihuoneessa on parhaimmat jutut :D
Sarjapainot saattaisivat alkaa nousta jos punnitsisit (ja painaisit) vähän enemmän?Olen punnannanut jo ties kuinka kauan.
Se sopii mulle.

Meillä se ei ole mahdollista.Kröhöm. Minä syön evääni omassa toimistossani. Yksin.
Ruoan määrä vaihtelee sen mukaan onko jumppa vai ei.Sarjapainot saattaisivat alkaa nousta jos punnitsisit (ja painaisit) vähän enemmän?![]()
Montako kaloria per päivä menee?Ruoan määrä vaihtelee sen mukaan onko jumppa vai ei.
Syön riittävästi. En kärsi nälästä. Jos on nälkä otan ylim. välipalan. Harvoin on.
Sarjapainot saattaisivat alkaa nousta jos punnitsisit (ja painaisit) vähän enemmän?![]()
Eivät tietenkään, osa saattaa punnita siksikin että söisivät tarpeeksi. IMO se on silti neuroottista käytöstä, paitsi jos on kisaamassa niin siinä tilanteessa varmaankin pakollista. Sanon näin entisenä pakonomaisena kalorien laskijana. Ihme että onneksi parannuin siitä.Kaikki eivät punnitse siksi, että söisivät mahdollisimman vähän.
Ei tää meikäläisenkään harrastama mitään vakavampaa ole, eikä rekisteröidy suoranaisesti edes mihinkään oppilaitokseen / opintokokonaisuuteen. Kunhan oon ottanut tuosta ohjelmoinnista pienen omaehtoisen projektin.Itellä on onneksi opiskeluhommat tältä haavaa finito. Ei silti, kivaahan se oli, kaikki muu tekeminen vapaa-ajalla vaan kärsi.
Tosin, opinnot loppu tossa keväällä, enkä ole sen enempää jaksanut treenata, vaikka aikaa olisi enemmän. Kaikkea muuta projektia tuntuu pukkaavan.