Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vetää kortsun sijaan siwan muovikassin päähän ja kiristää tiukalle, hoitaa ehkäisyn paljon tehokkaammin.

Saikulla varmaan viimeksi vuosi sitten akutisoituneen viisurin takia. Sitä aiemmasta taitaa olla 5 vuotta, oli lapsi päiväkodissa tai ei.

1vko sairauslomaa per vuosi, oli kipeä tai ei.
Minä alan pitämään pitämättömiä sairauslomia heti sitten kun lapset ovat muuttaneet pois kotoa.
Nyt jos jäisin niin teineille se on sama kuin lomalla olisi.

Vetää kortsun sijaan siwan muovikassin päähän ja kiristää tiukalle, hoitaa ehkäisyn paljon tehokkaammin.

Saikulla varmaan viimeksi vuosi sitten akutisoituneen viisurin takia. Sitä aiemmasta taitaa olla 5 vuotta, oli lapsi päiväkodissa tai ei.

Mua joskus vähän harmitti kun lapset päiväkoti-ikäisenä sairastivat vähän. Olisi kiva ollut jäädä kotiin hoitamaan pikku nuhanenää ja katsella leffoja koko pvä. Eivät sairasteneet. Eivät vieläkään.

Mua joskus vähän harmitti kun lapset päiväkoti-ikäisenä sairastivat vähän. Olisi kiva ollut jäädä kotiin hoitamaan pikku nuhanenää ja katsella leffoja koko pvä. Eivät sairasteneet. Eivät vieläkään.
Täällä oli niin helvetillinen nenänielukorvakierre että se ei todellakaan ollut leppoisaa leffojen katselua, mutta homma ratkes kitanielun poistolla. Sen jälkeen ei ole tarvinnut paljoa lapsen sairasteluita kokea.

@Invisus Viittasin omalla kommentillani siihen, kun kotiin "voi jäädä" itse tai lasten kanssa: aivastuksesta= nuhakuume tai pierusta= ripuli.

Meillä ei sellaista ole onneksi koettu. Mutta lähipiirissä on sairastettu jos vaikka mitä niin jotain aavistusta. Ei tietenkään omakohtaista kokemusta.

Hyviä ehkäisykeinoja naaman lisäksi:
- vyölaukku
- nahkaiset solkisandaalit + valkoiset pitkävartiset sini-punaraidalliset ns. tennissukat
- housut, jotka ovat muuten hyvät, mutta kiristävät kainaloista
- vasemmistoliiton tai vihreiden puoluekirja
- real madridin kannattaminen
- ei osaa höylätä juustosta tasaisesti
- ei osaa laittaa ruokakaupassa ostoksia kärryyn oikein
- olmin luonne

- vyölaukku
- nahkaiset solkisandaalit + valkoiset pitkävartiset sini-punaraidalliset ns. tennissukat
- olmin luonne
Lisää vielä yksinhuoltajuus tuuohon.

- vyölaukku
- olmin luonne
my soulmate, miten osasitkin hakea tuon (ruokakaupassa ostoksia kärryyn oikein).

my soulmate, miten osasitkin hake tuon (ruokakaupassa ostoksia kärryyn oikein).
Meillä vain minä laitan ostokset kärryyn. Ei teinit eikä kukaan muu. Vain minä. Ostosten pakkaamisesta annan hyvät ohjeet.

- vyölaukku
- olmin luonne

Onhan Barcelonankin kannattaminen aika naurettavaa. Tai minkä tahansa muun ulkomaalaisen urheiluseuran fanaattinen fanittaminen. Sama koskee myös suomalaisia jääkiekkoseuroja.

- vyölaukku
- olmin luonne
Kärryyn latomistakin tärkeämpänä on muovipussiin latominen.

Mun älypuhelin ei suostu avaamaan pakkiksen sivua. 'Palvelinta ei löydy. Tietokoneella löytyy. Ihme juttu. Ärs.

Back
Ylös Bottom