Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Että turhaan mä tässä d-vitamiinia kehun.
Multa otettiin just kans d-vit. Täytyypä tarkistaa mitä oli.

Sinkkiä ja c-vitamiinia päivittäin niin ei flunssat tuu! Ja maitohappobakteeri.

Näin se on loppupeleissä on. Popsin silti d- ja monivitamiinia ja voin uskotella itselleni, että se auttaa. En ole helposti sairastuvaa sorttia. Ja ihmiskontakteja minulla ei siviilissä ole. Vain töissä.

Flunssaa tulee jos on tullakseen. Vitamiineina munkki ja pepsi max.
:kuola:Ei hassummat vitamiinit. Pitäis varmaan itekki koittaa, pysyykö se flunssa noilla poissa! Sitä paitsi riittävästi ku vetää munkkeja, niin ehkei mahdu enää kotiovesta ulos ihmisten ilmoille flunssapöpöjä keräilemään.

Iskipä oikein reipas päänsärky ja jäätävät jumit hartioihin. Lähtisköhän sitä kotiin tekemään "etätöitä" soffalle ennenku työkaverit huomaa, että oon tullu töihin asti :rolleyes:

Flunssaa tulee jos on tullakseen

kyllä näi on

se tulee juuri silloin kun siltä alkaa tuntumaan

en käytä vitamineja enkä muitakaan lisäaineita tai kreatiineja, paitsi ruuassa olevia e-koodeja

Aamunäkymä ikkunasta @kroatia

Liitteet

• 20171009_084617.webp
    20171009_084617.webp
    632,2 KB · Katsottu: 145
Saikkupäiviä vuodessa keskimäärin yhdestä kahteen flunssan takia, oiskohan joku 1,5-2 vuotta edellisestä. Suurin riski viikkokausia räkäiset työkaverit ja niiden heikko vastustuskyky. Itsehän vedän koko kirjainkaartin pillereitä, koska miksipä ei. Ja kun tuoreita kasviksia ei jaksa pupeltaa.

Saikkupäiviä vuodessa keskimäärin yhdestä kahteen flunssan takia

kymmenessä vuodessa

tääläpäin kun Mies ei kovin pienestä työmaalta poissa ole

muistaakseni 3v sitten olin, syy: ripuli

Itselläni ei flunssan tähden ole poissaoloja ollut vuosiin. Joskus migreeni vaivaa sen verran, etten eteeni nää niin pitää jäädä kotiin kun en uskalla ajaa autoa. Mutta sairaushan ei ole syy olla pois työstä ;)

Saikut vuodesta 2005 alkaen, molemmilla kerroilla pari viikkoa:
2010: keuhkokuume ja sydänlihastulehdus
2012: keuhkokuume ja angiina

Sairastetaan kunnolla sitten kun sairastetaan.

Mut on kerran ripulissa työkaveri tullut autolla noutamaan töihin, kun vessaan piti päästä vartin välein ja oli puolen tunnin pyörämatka :D Pikkusen pyörrytti ja dilutusta kului... Nyttemmin saisivat vaan luvan tulla toimeen päivän ilman mua.

Kyllä sitä empiiristen havaintojen mukaan useimmat melko paljon sairastelevat siinä kohtaa kun laittavat pikkulapsen päiväkotiin, elintavoista riippumatta ;)

Back
Ylös Bottom