BB Jerry Ossi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jerry tulee satavarmasti viemään oman sarjansa jos ei sairastuminen tms.yllättäen estä lavalle nousua. Tulee todennäköisesti viemään sarjansa vielä aivan suvereenisti, miestä aivan hiljan nähneenä on kunnon säväyttävää old school kivilihaa luvassa.
Aina ennen kisoja kruunaillaan näitä "satavarmasti mestareita". Zemppiä Jerry, hieno kisa, hieno kondis! Ja osanotto isäsi puolesta.

Aina ennen kisoja kruunaillaan näitä "satavarmasti mestareita". Zemppiä Jerry, hieno kisa, hieno kondis! Ja osanotto isäsi puolesta.

Ja toisin kuin moni muu, Jerry on joka kerta ennakkohypen ansainnut olemalla helvetin kovassa kunnossa jo lähes 20 vuotta. Niin nytkin. Aikamoinen suoritus nousta lavalle tuossa tilanteessa, Jerrylle tsemppiä tätäkin kautta.

Katsomosta näytti ainakin maallikon silmään, että selässä oli jotain lukkoa. Latsit eivät auenneet juuri lainkaan, joka häiritsi monessa poseerauksessa. Kireys ja lihaspaksuus oli edelleen sarjansa parasta.

Hyvässä kunnossa Jerry oli ja kova homma nousta lavalle suru-uutisten jälkeen. Itse en vain oikein tykkää noin nopeatempoisesta poseeraamisesta kuin vaparissa. Poset eivät ehdi loksahtaa paikalleen kun vaihdetaan jo seuraavaa.

Hyvässä kunnossa Jerry oli ja kova homma nousta lavalle suru-uutisten jälkeen. Itse en vain oikein tykkää noin nopeatempoisesta poseeraamisesta kuin vaparissa. Poset eivät ehdi loksahtaa paikalleen kun vaihdetaan jo seuraavaa.

Täysin samaa mieltä. Nimenomaan vaparissa muuttui omakin kanta voittajasta, vaikka siihen saakka olin pujottamassa kultaa kaulaan. Jerry on ollut mulle aina se suurin ja kaunein bodari, eikä pettänyt tälläkään kertaa. Suru-uutisesta en tiennytkään, joten osanottoni tätä kautta Jerrylle.

Jerry lähtee ilmeisesti kuitenkin MM-kisoihin, vaikka toisin kirjoittikin aikaisemmin.

IMG_0309.webp

Nyt jumalauta joku opettamaan Jerrylle ne poset kondikseen, niin menestystä tulee.

Mies kisaillut parikytvuotta, niin eiköhän ne poset oo iskostunut omaan malliin aika syvälle. Itsenäistä duunia tehny, niin tuskin ottaa vastaan enää tässä vaiheessa mitään ihmeen posekouluja.

Back
Ylös Bottom