hyvälle näyttää!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hyvälle näyttää!

Support this.... Murot on niin märät kusesta ettei mitään tolkkua. Ja sen verran pitkään asioita seuranneena, voisin todeta ettei omankaan liitos tuesta voi olla aina niin varma. Aikuisten oikeassa maailmassa Jerry olisi voinut lähteä keskellä treenikauttaan koska tahansa ja hänen paikkansa olisi ollut finaalissa. Sen verran kuosissa hän on koko ajan.Aika pelleilyä tuo tuomarointi kyllä. Virtamo oli vakuuttunut että pro-urasta ei olisi rangaistu, itse jäin vaan miettimään että oisko se tuossa takana kuitenkin... No, jompi kumpi, pro-puolella olosta rangaistiin (enkä kyllä keksi mitään järkevää perustetta miksi siitä sakotettaisiin, paitsi että amatööri-ifbb ei oo enää kaveri pro-puolen kanssa) tai sitten nostettiin kaverit edelle. Perseestä joka tapauksessa, ja Jerryllä upea kunto btw![]()
Kaikilla on oma mielipide mutta, mun mielestä ei ole ok palata pro tasolta amatööri kisoihin. Ehkä tässä juuri siitä rankaistiin, oisha tuo muuten sijoittunu korkeammalle.
Kun on kellan hankkinut kuolma-autokoltin niin ei saa ajella henkilöautolla, vai kuinka se menikään?? Citizen Kanella onkin ihan omat käsityksensä näissä hommissa... Ei se mitään, saa olla väärässäkin.Miksi ei olis?
Kaikilla on oma mielipide mutta, mun mielestä ei ole ok palata pro tasolta amatööri kisoihin. Ehkä tässä juuri siitä rankaistiin, oisha tuo muuten sijoittunu korkeammalle.