Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajattelin sen ainaisen kaljanrömpötyksen sijaan pyhittää tämän viikonlopun feminististeen kirjallisuuteen ja tutkimukseen.
Jos aikaa jää, haluaisin myös selvittää muunsukupuolisten asemaa modernissa yhteiskunnassa.
Ajattelin sen ainaisen kaljanrömpötyksen sijaan pyhittää tämän viikonlopun feminististeen kirjallisuuteen ja tutkimukseen.
Jos aikaa jää, haluaisin myös selvittää muunsukupuolisten asemaa modernissa yhteiskunnassa.
Meillä tuossa töissä pohdittiin tmp lääkärin kanssa että nyt olis oiva hetki kaivaa pirtut esiin ja aloittaa viikonloppu. Kello oli noin 12 ja sternum vielä pikkasen levällään, mutta ei se niin justiinsa.
Alkoholi aiheuttaa niin levottomia olotiloja että me ollaan pääasiassa käytetty kovia huumeita.Eikö teillä ollakkaan kännissä töissä?
Alkoholi aiheuttaa niin levottomia olotiloja että me ollaan pääasiassa käytetty kovia huumeita.
Juu kyllä mä luotan vahvasti anelogien mielipiteeseen mitä päihteisiin tulee. Usein niitä mielipiteitä tulee vaikkei haluaisikaan.
Kurkku on outo ja korvat kutiaa - rommia perkele![]()
Erittäin paljon samaa mieltä. Täysjärkinen nukkumatti tuppaa olemaan enemmän harvinaisuus. Mutta tämähän tosiasia ei tee heistä yhtään huonompia, päinvastoin.Joistaki nukkumateista tulee semmonen olo, että ne on nuuskinu jossain salin nurkassa ilokaasua enemmän kuin potilaansa.
Minä onely 9/10. Trusti meni hätäpäissä hutiin. Käänsin vaan englanniksi ja lankaan menin.https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005398645.html
Sait 10/10 oikein!
Olet suvereeni kielen käyttäjä, oikea synonyymien suurvisiiri. Onnittelut täydellisestä suorituksesta! Muistathan jakaa tuloksesi somessa!
Minä muistin Freukkareiden biisistä "Johtaa trustia, ja silmään kusee mustia buuri johannesbuurista"Minä onely 9/10. Trusti meni hätäpäissä hutiin. Käänsin vaan englanniksi ja lankaan menin.

Kokeiluluontoisesti voisi olla hauska kokeilla toisin päin. Rommia korvaan, josko kurkku siitä oikenisi.Ne on samassa hermossa kiinni, hoida kurkun kutina runsaalla rommilla, niin korvakaan tuskin kutisee enää.
Kokeiluluontoisesti voisi olla hauska kokeilla toisin päin. Rommia korvaan, josko kurkku siitä oikenisi.