falecase syndrooma ja vasemmisto vammaisuus.Olen ajatellut että anarkismi tai luovuus olisi hauskempi diagnoosi kuin laiskuus :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
falecase syndrooma ja vasemmisto vammaisuus.Olen ajatellut että anarkismi tai luovuus olisi hauskempi diagnoosi kuin laiskuus :D
Mätisäkki on kanssa aika suosittu diagnoosi.Olen ajatellut että anarkismi tai luovuus olisi hauskempi diagnoosi kuin laiskuus :D
Hmmm...Elukoitten sisäelimiä on itseasiassa nähnyt vähemmän kuin ihmisten. Mukavinta tässä hommassa se, että pääsee vähän syvemmin näkemään tuon rakkauden elimen.
Ei, en tarkoita nyt penistä.Hmmm...
Ei toivoakaan!Onneksi ihan kohta pääsee taas nukkumaan.
Mulla on paljon kokemusta sydänleikkauksista niitä itse tehneenä.
Väistykää, farkut – tässä ovat syksyn yllättävät hittihousut
![]()
(KUVA: Dvora/REX/AOP)
Julkaistu: 2.10. 15:59
Muoti
Syksy, uusi muotisesonki ja sen myötä uudet suosikkihousut ovat täällä – etkä usko, mitä nyt puetaan jalkaan.
Muotikansa on puhunut: tässä ovat seuraavat suosikkihousut.
![]()
(KUVA: Richard Young/REX/AOP)
Voit katsoa kuvat myös täällä, täällä, täällä ja täällä.
Kyllä, vakosamettihousut ovat palanneet. Muotisivusto Who What Wear kertoo, että muotivaikuttajat ovat vaihtaneet housunsa nyt vakosamettisiksi. Ilmiöstä saa kiittää muotimerkki Célineä, joka esitteli samettibyysat syysmallistossaan.
Erityisen suositut ovat nyt murretun vaaleanpunaiset, millennial pink -sävyiset housut, mutta sammarit ovat lyöneet läpi muissakin väreissä. Vakosamettipöksyt saa siis kaivaa naftaliinista ja vetäistä tänä syksynä jalkaan farkkujen sijaan.
Aivan selkeä tapaus: ilmarintaJuuvihhu, sänky.
Onpas inhoittava tunne. Tuntuu kuin olisi nypykkä kakkaa tuossa röörin hollilla, mutta pienellä väkerryksellä tulee vain naukuva pieru. Ajattelin että @JP Fux pitää tätä oleellisena tietona.
Diagnosoin itselleni jo akuutin suklaakaurakeksivajeen.Aivan selkeä tapaus: ilmarinta