Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot sitten hyvässä porukassa: Americano, Dillinger, Julia, Romeo etc.Mitä fantasioihin tulee, minä ainakin olen antifantasia.
Olet nainen.
Mä taas ajattelen saliohjelmista että tunnen itse parhaiten kroppani ja mitkä liikkeet sille kullakin treenikerralla sopivat ja millä intensiteetillä. Olo ja jaksaminen vaihtelevat niin paljon, että tuntuisi ahdistavalta noudattaa mitään. Kesälomalla ja pari viikkoa sen jälkeen noudatin omatekemää mutta sitten alkoivat työt ja väsymys alkoi painaa niin en enää jaksanut, ajattelin että parempi tehdä edes jotain fiiliksen mukaan kuin ei mitään. Pysyttelen enimmäkseen ihan perusliikkeissä joka tapauksessa niin ei voi ihan reisille kaikki treeni mennä.Olenko mä sitten mies ja mun mies nainen? En mäkään kyllä mitään reseptejä noudata, mutta saliohjelma on saliohjelma. Ennemmin jos ei ole (jonkun muun tekemää ohjelmaa) en tee mitään. Siis salia. Juoksuohjelman osaan tehdä ja noudattaa itse. Mutta jos mulla ei ole tarpeeksi omaa tietoa, luotan sellaiseen jolla on.
Mä taas ajattelen saliohjelmista että tunnen itse parhaiten kroppani ja mitkä liikkeet sille kullakin treenikerralla sopivat ja millä intensiteetillä. Olo ja jaksaminen vaihtelevat niin paljon, että tuntuisi ahdistavalta noudattaa mitään. Kesälomalla ja pari viikkoa sen jälkeen noudatin omatekemää mutta sitten alkoivat työt ja väsymys alkoi painaa niin en enää jaksanut, ajattelin että parempi tehdä edes jotain fiiliksen mukaan kuin ei mitään. Pysyttelen enimmäkseen ihan perusliikkeissä joka tapauksessa niin ei voi ihan reisille kaikki treeni mennä.
Jos ihan vakavissaan hetken, niin kaikkihan riippuu tavoitteista. Jos ne ovat, kuten omani tällä hetkellä: välttää totaalinen lihaskunnon rapistuminen eikä niinkään kehitys, tällainen kuvailemasi "mukavuusjumppa" on just passeli.Mä taas ajattelen saliohjelmista että tunnen itse parhaiten kroppani ja mitkä liikkeet sille kullakin treenikerralla sopivat ja millä intensiteetillä. Olo ja jaksaminen vaihtelevat niin paljon, että tuntuisi ahdistavalta noudattaa mitään. Kesälomalla ja pari viikkoa sen jälkeen noudatin omatekemää mutta sitten alkoivat työt ja väsymys alkoi painaa niin en enää jaksanut, ajattelin että parempi tehdä edes jotain fiiliksen mukaan kuin ei mitään. Pysyttelen enimmäkseen ihan perusliikkeissä joka tapauksessa niin ei voi ihan reisille kaikki treeni mennä.
Mulla on sellainen "ongelma" etten kerta kaikkiaan pysty noudattamaan mitään saliohjelmaa - edes itse tehtyä -
En minäkään reseptejä noudata ja saliohjelmaa ei ole ollut ainakaan kymmeneen vuoteen. Jos ei ole tarpeeksi omaa tieto, luultavasti hankin sitä.Olenko mä sitten mies ja mun mies nainen? En mäkään kyllä mitään reseptejä noudata, mutta saliohjelma on saliohjelma. Ennemmin jos ei ole (jonkun muun tekemää ohjelmaa) en tee mitään. Siis salia. Juoksuohjelman osaan tehdä ja noudattaa itse. Mutta jos mulla ei ole tarpeeksi omaa tietoa, luotan sellaiseen jolla on.
Mulla on vaa sydänten särkemisestä.Mulla on paljon kokemusta sydänleikkauksista niitä itse tehneenä.
Koirille on meinaan ihan hyvää sapuskaa keitettynä ja leikeltynä sisäelimet.Mulla on vaa sydänten särkemisestä.
#toohandsome