Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä myyn esim. lapsen vanhoja vaatteita pikkurahalla (usein 5-10 euroa) tai sitten annan ihan ilmaseksi, ajattelen että se on kiva juttu vähävaraisille lapsiperheille. Tosi harvoin myyn oikeastaan mitään muuta. Turhat ja ehjät kamat laitan välillä laatikossa talon aulaan ja ne joku ottaa aina samantien, joskus oon vienyt töihinkin. Yleisesti ottaen en viitsi käyttökelpoista kamaa heittää roskiin. Erityisen iloinen olen siitä, että käpäiset/huonokuntoiset huonekalut, joiden raijaaminen kaatopaikalle olisi vaivalloista, kelpaavat aina jollekin Torissa kun antaa ilmaiseksi ja sitten ne tietty noudetaan ilmaseksi pois. :D

Huh stna olin kuolla nälkäkiukkuun ku en ehtinyt heti syömään treenien jälkeen, piti käydä kaupassa eka. Perus, joku on punninnu väärän tuotteen ja kassa lähtee punnaamaan sitä toiselle puolen kauppaa. Sit joku mummo fleecessä ja varvassandaaleissa haluaa tarkistaa miljoona lottokuponkia. Mutta nyt alkaa elämä voittaa ku sai apetta!

Katsottiin eilen Kiimaisia poliiseja, Jesús mitä kuraa, en edes pystynyt katsomaan ekaa jaksoa loppuun vaan valitsin nukkumaan menemisen ennemmin :confused:

Itse olen viimeksi käynyt elokuvissa joskus vuonna miekka ja kilpi, mutta Rendel täytyy käydä katsomassa ihan sponssimielellä

Ai nii, itekki vois käyä katteleen ton!

Nii ja ite ihan tykkäsin Kingsman 2:sta, aivot narikkaan agenttiseikkailua.

Täähän oliki hyvä biisi. Muu tuotanto kuulosti omaan vähä kuralta. Tulee vähä Golfrapp mieleen.

Harmi ku löyty vaan joku kämänen liveversio.

Lasagne joka on hirveä.
Juuri näin.

Epsanjassa on kiihkeä äänestys meneillään.

Siinä apinaa koijataan.
06237308_ul.jpg

Pää täynnä ihme hölynpölyä, pitää vaan sinnitellä että kuohunta tasaantuu, ei viitsisi resetoida konetta. Se on liian helppo ratkaisu ja kuitenkin pieni riski myös.

Back
Ylös Bottom