Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Njaa, oliskohan tuo Kingsmanin jatko-osa katsomisen arvoinen? Jos illalla nappais rouvan matkaan ja kävis elokuvissa. Salitreenikin vois olla kova sana, kun sais ittensä vaan hereille tästä.

Itse olen viimeksi käynyt elokuvissa joskus vuonna miekka ja kilpi, mutta Rendel täytyy käydä katsomassa ihan sponssimielellä
Hemmetin laiska olen minäkin käymään, vaikka teatteri on tossa viereisessä korttelissa. Rendel pisti itelläkin silmään, jos sais aikaiseksi mennä kattomaan.

Kotona saa kuitenkin juosta kusella ja jääkaapilla, kun tarttee, ja saa vetää pitkälleen, niin useimmiten leffat tulee katsottua tuostakin syystä kotosalla.

Ei mulla ole mielipidettä tuosta, mutta se vähän mietityttää mitä vaikutusta tuolla oikeasti on jos on faktaa.
Onneksi ei näyttäisi olevan. Eihän kukaan halua, että miehen dna valtaa naisen aivot. Ymmärrän huolesi, kuka sitten imuroi, silittää, pesee pyykkiä jne. ?

Väärinkäsitys ilmassa, niin Laura pelas hyvin tuossa miljonääri visassa. Mutta on kaljakin ihan hieno juttu :)
Ahahahaah :D :D :D

Minua nyt alkoi vaivata tuo ajatus soluista, jotka läpäisevät veri-aivoesteen ja menevät asumaan aivoihin. Uikohan tälläkin hetkellä selkäytimessäni siittiöitä? Vai ovatkohan ne ehkä epiteelisoluja, jotka siellä ryömivät pitkin ruumiinonteloitani? Toisaalta, olen itse aika soluisa ihminen, ja ehkäpä tälläkin hetkellä minun epiteelisoluni, neutrofiilini, dendriittisoluni tms ovat kemotaktisesti hiipimässä mieheni virtsaputkea pitkin kohti hänen aivojaan. Koska me (siis minä ja soluni) toimimme yhtenä tahtona, niin tiedän, että siellä varmasti ainakin yritetään vallankaapausta.

Tiedättekö, mikä ärsyttää. Helvetin tinkijät nettikirppiksillä. Jos tuotteelle on laitettu aivan nimellinen hinta, niin onko siitäkin ihan pakko yrittää joku hikinen euro tinkaista pois. Paras oli, kun joku kerran näin jonkun fb-kirppiksellä tinkivän jostain saatanan 1,5 euron kynttilästä 50 senttiä pois. Tuli varmaan voittajafiilis. Oon itse myymässä tavaraa ja laitoin tosi pienet hinnat koska oikeasti haluan vain siitä kamasta eroon ja ajattelin, että pienen korvauksen saan itse siitä vaivasta, että lataan kuvat nettiin ja nakutan ilmoitukset. Ja tavaran saajalle hyvä mieli, kun lähti puoli-ilmaiseksi. Oikeasti voisin sen tavaran vaikka antaakin pois. Mutta kun pistää ärsyttämään se, että olemattomasta hinnasta vielä varmuuden vuoksi tingitään helvetti yksi euro. Tungen sen euron sille vaikka perseeseen, pitäkööt hyvänään.

Olen ratkaissut ongelman tunkemalla tavaraa paljon roskiin. Myyn jos tiedän että naiset ei oo tuotteesta kiinnostunut.

Kuten nyt vaikka betonimylly. Hinta vaikka 50 e. Tietoihin vielä, että soittamalla lisätietoja.

Betonimyllystä saisi hylsynkiillottimen josta ei ihan heti kapasiteetti lopu kesken.

Kaupan päälle saa kylähullun maineen. Tosin se ei enää tuon siiliprojektin jälkeen tunnu missään.

Olen ratkaissut ongelman tunkemalla tavaraa paljon roskiin. Myyn jos tiedän että naiset ei oo tuotteesta kiinnostunut.

Kuten nyt vaikka betonimylly. Hinta vaikka 50 e. Tietoihin vielä, että soittamalla lisätietoja.
Miehet niitä pahimpia tinkijöitä ovat kyllä. Tullut seurattua vierestä miehen kaupantekoa tietokonekamoista, ja käytännössä aina tinkivät joten homma menee siihen, että hintaan laitetaan jo etukäteen ylimääräistä että tinkijä saa sitten tinkiä hinnan siihen, mihin myyjä sen halusi asettaa. Jotenkin musta turha vaihe kaupankäynnissä mutta ihan miten vaan...

Edellinen setä, joka multa halusi jotain ostaa, oli kova tinkimään ja lähetteli mulle tinkaustekstareita ja kysymyksiä muista kamoista samoin tekstarilla, vaikka olisi voinut selvittää asian siitä myynti-ilmostani sekä linkitetyistä ilmoituksista. Minä iloisesti suostuin sedän tinkauksiin, koska tyyppi oli alunperinkin käsittänyt tuotteen hintapyynnöt väärin (luuli kokonaishintaa kappalehinnaksi) ja täten päätyi joka tapauksessa maksamaan mulle liikaa. Hitto kun nauroin ei-niin-kuvitteelliseen partaani, siitäs sai tinkijä.

No johan nyt. Oon kuvitellut että naiset on pahimpia tinkijöitä ja juuri jossain euron rihkamassa. Olin siis väärässä.

Itse kyllä oon myös tinkijäsorttia. Tosin rajansa silläkin. Mitään 2 euron en kyllä tingi, mutta kalliimpaa helpostikin.

Betonimyllystä saisi hylsynkiillottimen josta ei ihan heti kapasiteetti lopu kesken.

Kaupan päälle saa kylähullun maineen. Tosin se ei enää tuon siiliprojektin jälkeen tunnu missään.
Siitä "mies jolla siili pihassa" -maineesta pääset eroon, kun teet useemman. Pääset hullujen kastiin suoraan.

No johan nyt. Oon kuvitellut että naiset on pahimpia tinkijöitä ja juuri jossain euron rihkamassa. Olin siis väärässä.

Itse kyllä oon myös tinkijäsorttia. Tosin rajansa silläkin. Mitään 2 euron en kyllä tingi, mutta kalliimpaa helpostikin.
Yksi ilmiö jossain tekniikka-foorumiella ainakin näkyy olevan myös aivan päättömät tarjoukset, siis jos tuotteelle on myyjä antanut hinnaksi vaikka 600 euroa ja se on ihan käypä kauppahinta kyseisestä tuotteesta ja tuote taatusti tulee menemään sillä kaupaksi, niin tullaan antamaan tarjous vaikka 300 euroa pokkana. Tai sitten ketjuun tulee joku tarjoamaan 550 euroa ja joku tulee heti pian siihen perään tarjoamaan 500 euroa, mutta kuitenkin väliä on sen verran että taatusti ehti lukea sen aiemman, paremman tarjouksen. Ei oikein voi ymmärtää, tyhmäksikö ne myyjää luulevat?

Ei kyllä jaksa veivata omien vanhojen kamojen kanssa juurikaan mitään ylimääräistä muutaman kolikon tähden. Sukulaisille tai tutuille eteenpäin, jos joku tarttee, tai vaihtoehtoisesti lahjoituksena hyväntekeväisyyteen tms. Muuten menee kaatopaikalle.

Arvokkaampi (kurantti) elektroniikka ja kitarat poikkeuksena. Niistä voin jonkun latin pyytää.

Back
Ylös Bottom