Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nimenomaan voi olla, mutta lähdekritiikkiä tulee harjoittaa. Tuossa pikainen fact check kosteEi ehkä kulu, mutta muita ikuisia seurauksia voi olla:
http://www.thinkinghumanity.com/201...an-they-have-sexual-intercourse-with.html?m=1
Hemmetin laiska olen minäkin käymään, vaikka teatteri on tossa viereisessä korttelissa. Rendel pisti itelläkin silmään, jos sais aikaiseksi mennä kattomaan.Itse olen viimeksi käynyt elokuvissa joskus vuonna miekka ja kilpi, mutta Rendel täytyy käydä katsomassa ihan sponssimielellä
Nimenomaan voi olla, mutta lähdekritiikkiä tulee harjoittaa.
Onneksi ei näyttäisi olevan. Eihän kukaan halua, että miehen dna valtaa naisen aivot. Ymmärrän huolesi, kuka sitten imuroi, silittää, pesee pyykkiä jne. ?Ei mulla ole mielipidettä tuosta, mutta se vähän mietityttää mitä vaikutusta tuolla oikeasti on jos on faktaa.
Ahahahaah :D :D :DVäärinkäsitys ilmassa, niin Laura pelas hyvin tuossa miljonääri visassa. Mutta on kaljakin ihan hieno juttu![]()
@Mursuke bongattu juuri Rantakassun kohdalla!
Miehet niitä pahimpia tinkijöitä ovat kyllä. Tullut seurattua vierestä miehen kaupantekoa tietokonekamoista, ja käytännössä aina tinkivät joten homma menee siihen, että hintaan laitetaan jo etukäteen ylimääräistä että tinkijä saa sitten tinkiä hinnan siihen, mihin myyjä sen halusi asettaa. Jotenkin musta turha vaihe kaupankäynnissä mutta ihan miten vaan...Olen ratkaissut ongelman tunkemalla tavaraa paljon roskiin. Myyn jos tiedän että naiset ei oo tuotteesta kiinnostunut.
Kuten nyt vaikka betonimylly. Hinta vaikka 50 e. Tietoihin vielä, että soittamalla lisätietoja.
Siitä "mies jolla siili pihassa" -maineesta pääset eroon, kun teet useemman. Pääset hullujen kastiin suoraan.Betonimyllystä saisi hylsynkiillottimen josta ei ihan heti kapasiteetti lopu kesken.
Kaupan päälle saa kylähullun maineen. Tosin se ei enää tuon siiliprojektin jälkeen tunnu missään.
Yksi ilmiö jossain tekniikka-foorumiella ainakin näkyy olevan myös aivan päättömät tarjoukset, siis jos tuotteelle on myyjä antanut hinnaksi vaikka 600 euroa ja se on ihan käypä kauppahinta kyseisestä tuotteesta ja tuote taatusti tulee menemään sillä kaupaksi, niin tullaan antamaan tarjous vaikka 300 euroa pokkana. Tai sitten ketjuun tulee joku tarjoamaan 550 euroa ja joku tulee heti pian siihen perään tarjoamaan 500 euroa, mutta kuitenkin väliä on sen verran että taatusti ehti lukea sen aiemman, paremman tarjouksen. Ei oikein voi ymmärtää, tyhmäksikö ne myyjää luulevat?No johan nyt. Oon kuvitellut että naiset on pahimpia tinkijöitä ja juuri jossain euron rihkamassa. Olin siis väärässä.
Itse kyllä oon myös tinkijäsorttia. Tosin rajansa silläkin. Mitään 2 euron en kyllä tingi, mutta kalliimpaa helpostikin.