oho... näköjään tääki palsta heränny täällä eloon :D pidetään keskustelu mielenkiintosena ja puhutaan välillä mun muhkeista pohkeista koska reidet tiedetään jo... ne o iha paskat :D mitäs muuta... aika hiljasta tää mun sometus, mutta ehkä parempi pitää turpansa kii jossei oo mitää sanottavaakaa :D mut eniwei... valaisen nyt hieman kaikkia tästä mun pienestä bodyurasta, koska se ei oo ollu ehkä niin tyypillinen kuin muilla ja että kaikki olisi realistisia ennenkun heittää hauskoja kommentteja. monet nyt ehkä luulee, että mulla olisi jonkinlaiset suuretkin tavotteet kehonrakennuksessa mutta pakko ikävä kyllä myöntää että näin ei ole. mun bodyurahan on koostunut pääsääntösesti cittarin lihapullista ja muussista taikka subin patongeista. treeni/ruokaohjelmia en ole ikänä omistanu vaan ihan fiiliksen mukaan oon aina menny. treenattu ollaan sitä lihasryhmää missä ruuti on kuivaa, eli rinta/hauis yleensä, joka on osa syy siihen miksi jalat voi hieman lagaa perässä :D ruokailuista ei tarvitse edes mainita... ne kerrat kun oon joskus jaksanu eväitä tehdä tämän reilun 4 vuoden treeniurani aikana, niin ne kerrat luultavasti mahtuu yhden käden sormiin :D en viitti vieläkää sanoa että harrastaisin ''kehonrakennusta'' koska mun elämäntavat muistuttaa enemmän perus suomalaisen elämäntapoja kun kehonrakentajan :D mut tää tapa sopii mulle kun nenä päähän, koska myönnän että olen pienoinen kermaperse. salilla reenaaminen on hauskaa ja siinä ohessa tulee pelattua kiekkooki aktiviisesti. louhimolla työskentely helpottaa sen verran, että selkää ei tarvi reenata kun kerran kuussa. muistakaa ettei tää jumppaaminen niin vakavaa ole! :D oon huomannu että mitä rennommin tän homman ottaa niin sitä parempi! mutta jalkojen osalta vähä liiankin rennosti :D
dietti etenee ihan kivasti ja alinpaino ollu 89.2kg. tänään pudotettii vähä kaloreita niin alkaa ehkä toi munakin kuoriutuu pikkuhiljaa :D jalkoja oon yrittäny parhaani mukaan veivailla aina kun ne ei oo enään tulehdus arat edellisestä reenistä. muuten jumppia tulee mielenmukaan, eli mitään kiertoja tai jakoja mulla ei ole vaa fiiliksen mukaa tälläki kertaa! ihan kiva projektihan tää on... eväiden teko vaan tuottaa vieläki suuria ongelmia ja sen takia ruokailu välit välillä venyy suht pitkiks :D mutta parhaani teen että pääsis nouseen hyvässä kunnossa syssyllä lavoille!
-Rasi