Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa nähdä, mitä keksii tilalle, kun lumet tulee..
Ei voi sanoa kiinnostelevan kyllä juuri talvipakkasilla tai sohjossa fillarointi.
Taitaa olla niin päin, että juoksemisesta (kestävyys) nauttii juuri "tylsät" ja turvallisuushakuiset ja muut harrastaa vauhdikkaampia ja nopeatempoisempia aerobisiaJuokseminen kiinnostavuus on sykemittarissa ja kellossa ja sitten siinä jos se tuntuu kehossa hyvältä. Älä Sylvi usko näitä jotka eivät tykkää juoksemisesta. Ne on itse tylsiä ihmisiä.

Mettässä on kyllä kiva käyskennellä. Ihan ilman reittiäkin. Itse tyydyn siellä yleensä talsimaan ja jätän juoksemisen koirille. Ei silti, kallioisessa umpimettässä tarpominen menee liikunnasta ihan ittessäänkin, vaikka räpsis vähän valokuviakin välillä.Jossain hienolla maisemareitillä metsässä - ei siis missään tapauksessa asfaltilla (koska tärähtely sattuu päähän) ja pakokaasujen keskellä - olisi ihan on hölkätä. Sitten pitäisi vain olla varma että sää on optimaalinen, kengät hyvät eikä reitille osu hulluja tai muita potentiaalisia päällekarkaajia.
E. Mä ainakin laiskana ihmisenä tykkään salitreenistä koska siinä pysytään melko paikallaan ja tehdään vain x kertaa tiettyä liikerataa. Onnistuu ongelmitta hitaalta ja kömpelöltäkin :D
Tässäpä se juju piilee. Sohjo on isolla gummilla vain lisähupia.sohjossa fillarointi
Tampereessa on hyvää kaikki joka sijaitsee yli 5 km säteellä Keskustorista.Tjahas, Tampere kutsuu.
Älä ny, eihän särkkiksellekään oo kun kilsa-pari ja Plevna on ihan nurkilla.Tampereessa on hyvää kaikki joka sijaitsee yli 5 km säteellä Keskustorista.
Kotona 100" ja särkkä vain kerran vuoteen.Älä ny, eihän särkkiksellekään oo kun kilsa-pari ja Plevna on ihan nurkilla.
Jaa, sitten puhutaan varmaan tuollaisesta fokusoitumisesta ja stressinlievityksestä enemmänkin kuin fyysisestä olosta ? Tämä zen-olotila on helppo saavuttaa vauhtilajeissa hegästymättä, vaikka moottoripyöräillessäMinä en puhu nyt siitä olosta kun keho ajetaan äärimmilleen. Puhun siitä olosta kun tasaisen suorituksen aikana tulee hyvä ja energinen fiilis. Se pää punaisena repiminen on eri tavalla endorfiineja nostattavaa.
Minä en käy edes kävelyllä ilman sportstrackeria. Haluan tietää mikä on vauhti min/km ja kokonaismatka. Kilometrejä on hauska seurata viikkotasolla. Mitä enemmän niitä on kertynyt, sitä hienompi ihminen on.

Great minds think alike.Minä en saa kiertyneistä kilomeetreistä mitään iloa. Enemmänkin luonto ja vaihtuva sellainen. Juosten se vaihtuu niin hiljaa, että ei kiitos.
Jaa, sitten puhutaan varmaan tuollaisesta fokusoitumisesta ja stressinlievityksestä enemmänkin kuin fyysisestä olosta ? Tämä zen-olotila on helppo saavuttaa vauhtilajeissa hegästymättä, vaikka moottoripyöräillessä
Kohteena Vapriikki.Tampereessa on hyvää kaikki joka sijaitsee yli 5 km säteellä Keskustorista
Ja 2CV. Tuli vähän yllätyksenä talviliikenteessä, että käsijarru vaikuttaa etu- eikä takapyöriin.
Ja lisäksi "käsijarrukahva" on huomattavasti vaikeampi käyttää nopeassa ajossa kuin "normaalissa" henkilöautossa. Oli se kuitenkin hieno yksilö. 602 cc moottorilla eli ns. isolohkolla. Huippunopeus noin 115 km/h. Oli siinä moni toyota-kuski ihmeissään, kun 2CV meni moottoritiellä ohi.Varmasti kyllä vähän yllättää. :D