Radioita eijole jaksanut kuunnella enää vähään aikaan, mutta missä helvetin välissä res kapt Nikulasta on muka tullut kommari? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Radioita eijole jaksanut kuunnella enää vähään aikaan, mutta missä helvetin välissä res kapt Nikulasta on muka tullut kommari? :D
Radio Rockissa ja muissakin kaupallisissa radioissa hyvää on vain jotkut juontajat/toimittajat, ja heidän myötään ohjelmat.Radio rockissa on hyvää vain biisit, radio city on kaikinpuolin parempi kanava.
Sama. Vois ainakin 50k sudittaa. Tai 100.Vois viikonloppuna vaikka 26*4.8.
Musiikki pääsääntöisesti kuraa kanavasta riippumatta. Ainakin mitä päivisin soitetaan.
Juu. Ravinto-oppia, valtakunnan asioita ja marssimusiikkia. Ja päälle omasäveltämä ooppeera.Siksi minun pitäisikin saada omaradioshow. Kyllä asiat muuttuisivat kertaheitolla!
Juu. Ravinto-oppia, valtakunnan asioita ja marssimusiikkia. Ja päälle omasäveltämä ooppeera.
Oopperani on muuten melkein valmis. Olen myös saanut tilauksen seuraavasta.
Voisiko sinulta tilata legendaarisen näytelmän "Wilhelm Viikseenvetäjä ja Kaarle Karvakanki" sovittamisen oopperaksi? Se olisi todellinen kulttuuriteko.
Hyvä, täsmällisyys on hyve!tunnen myös lähes olevani myöhässä jos esimerkiksi olen vasta kymmentä vailla työmaalla, siksi yleensä olenkin ajamassa prosessia ylös jo kahtakymmentä minuuttia ennen kun palkka alkaa juosta
olen myöhästynyt yli 20v työMieselämän aikana kolmesti töistä
1. kelloradio ei soinut kun oli juuri sähkökatko sillä hetkellä kun sen piti soittaa
2. henkilöautosta puhkesi kumi
3. henkilöautossa syttyi öljynpainevalo
Eikö ne Sentencedinkin biisit ainakin purkkiin vedetty enemmän tai vähemmän kännissä. Ainakin kiertueet meni tuolla kaavalla. En jaksa ruveta selaan sitä niiden opusta, kun en edes tiedä, mihin laitoin sen.
lukihärö
S-Tool
Kulkusia mun aamurähmäisellä pikaluvulla.jättikuusia, Minun häiriöllä
1(yksi) GAYkka nähty: on kova
soittivat silloin koko tulevan levy läpi, koska: muita biisejä ej ole, hehe
Hyvä, täsmällisyys on hyve!
Itse en ole vielä töistä myöhästynyt ainuttakaan kertaa. Koulusta kyllä, usein tahallaan, mutta kertaalleen myös käynyt tuo kumin puhkeaminen (auton).
Eikö ne Sentencedinkin biisit ainakin purkkiin vedetty enemmän tai vähemmän kännissä. Ainakin kiertueet meni tuolla kaavalla. En jaksa ruveta selaan sitä niiden opusta, kun en edes tiedä, mihin laitoin sen.