Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse kun olen joka paikassa vartin ajoissa, ei ole tällaisia ongelmia.Ai että nämä junailut. 2 minuuttia myöhästyt ja se on tunnin odotus seuraavaa varten.![]()
Luennolta ei valitettavasti voinut lähteä aiemmin. :(Itse kun olen joka paikassa vartin ajoissa, ei ole tällaisia ongelmia.
Onkohan se kaljanlitkun kanssa läträäminen taas alkanut, tietää huonoa musiikinteon suhteen.
Olikohan Laihiala humalassa radiorockin haastettelussa, vaikutti jutut vähän siltä.
Onkohan se kaljanlitkun kanssa läträäminen taas alkanut, tietää huonoa musiikinteon suhteen.
Jumalauta. Kikyssä lähteny melkein kaikki välimerkit. Ota tosta :,,,,,,,........!!!!?????Vittu mitä vatulointia, oli taannoin tullut edellisen asukkaan posti kiikutin sen postiin siellä vastattiin ettei kuulu heille vaan heidän x kilpailijalle, otin yhteyttä kyseiseen firmaan siellä käskettiin käydä viemässä kirje heidän virheellisesti jaettujen postien laatikkoon vein ja mikäpä roikku postiluukusta aamulla kun lähdin töihin sama saatanan kirje.
Päivä ollut semmonen farssi että olin vielä päivällä aikeissa mennä salille, mutta töiden jälkeen menin kauppaan ja ostin munkin menin kotiin, pistin kahvit tippuu. Saatana.
Jumalauta. Kikyssä lähteny melkein kaikki välimerkit. Ota tosta :,,,,,,,........!!!!?????

Eikö ne Sentencedinkin biisit ainakin purkkiin vedetty enemmän tai vähemmän kännissä. Ainakin kiertueet meni tuolla kaavalla. En jaksa ruveta selaan sitä niiden opusta, kun en edes tiedä, mihin laitoin sen.Tai sitten se tekee hyvää. Jos vaikka muutkin biisit on tehty pienessä hutikassa. Tai vähän isommassa. Hutikassa.
Eikö ne Sentencedinkin biisit ainakin purkkiin vedetty enemmän tai vähemmän kännissä. Ainakin kiertueet meni tuolla kaavalla. En jaksa ruveta selaan sitä niiden opusta, kun en edes tiedä, mihin laitoin sen.
Apulannaltakin ihan asiallinen kirja tullut. Luen säntillisesti viisi sivua päivässä, vessassa.
Mäkin tykkäsin noista pitkään, johtunee kun joka aamu pari vuotta kuunteli ja sit illalla vielä toisinto kun paluu töistä ajoittui samaan aikaan niin vaan kyllästy.Minä tykkään kyllä Sainiosta ja Moisiosta,