Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tunnen myös lähes olevani myöhässä jos esimerkiksi olen vasta kymmentä vailla työmaalla, siksi yleensä olenkin ajamassa prosessia ylös jo kahtakymmentä minuuttia ennen kun palkka alkaa juosta

olen myöhästynyt yli 20v työMieselämän aikana kolmesti töistä

1. kelloradio ei soinut kun oli juuri sähkökatko sillä hetkellä kun sen piti soittaa
2. henkilöautosta puhkesi kumi
3. henkilöautossa syttyi öljynpainevalo

Viimeksi muokattu:
Olin töissä tänään erittäin poikkeuksellisesti jo 7.30. Tähän asti saanut hakata ihan tosissaan töitä ja vielä täytyy varmaan tunnin verran jatkaa. Härregyd.

Vittu mitä vatulointia, oli taannoin tullut edellisen asukkaan posti kiikutin sen postiin siellä vastattiin ettei kuulu heille vaan heidän x kilpailijalle, otin yhteyttä kyseiseen firmaan siellä käskettiin käydä viemässä kirje heidän virheellisesti jaettujen postien laatikkoon vein ja mikäpä roikku postiluukusta aamulla kun lähdin töihin sama saatanan kirje.

Päivä ollut semmonen farssi että olin vielä päivällä aikeissa mennä salille, mutta töiden jälkeen menin kauppaan ja ostin munkin menin kotiin, pistin kahvit tippuu. Saatana.

Olikohan Laihiala humalassa radiorockin haastettelussa, vaikutti jutut vähän siltä.
Onkohan se kaljanlitkun kanssa läträäminen taas alkanut, tietää huonoa musiikinteon suhteen.

selvinpäin,jännittää,puheet_mitä_sattuu

Minä tykkään kyllä Sainiosta ja Moisiosta, mutta Nikulaa ärsyttävän artikulaation takia ei vaan enään jaksa + sen mielipiteet on liikaa vihervassarimaisia minulle ja tuo huomaamatta ohjelmaansa kyseistä politiikkaa ja ajatusmaailmaa.

Joten nykyään kun Nikula aloittaa, vaihtuu kanava.

Vittu mitä vatulointia, oli taannoin tullut edellisen asukkaan posti kiikutin sen postiin siellä vastattiin ettei kuulu heille vaan heidän x kilpailijalle, otin yhteyttä kyseiseen firmaan siellä käskettiin käydä viemässä kirje heidän virheellisesti jaettujen postien laatikkoon vein ja mikäpä roikku postiluukusta aamulla kun lähdin töihin sama saatanan kirje.

Päivä ollut semmonen farssi että olin vielä päivällä aikeissa mennä salille, mutta töiden jälkeen menin kauppaan ja ostin munkin menin kotiin, pistin kahvit tippuu. Saatana.
Jumalauta. Kikyssä lähteny melkein kaikki välimerkit. Ota tosta :,,,,,,,........!!!!?????

Tai sitten se tekee hyvää. Jos vaikka muutkin biisit on tehty pienessä hutikassa. Tai vähän isommassa. Hutikassa.
Eikö ne Sentencedinkin biisit ainakin purkkiin vedetty enemmän tai vähemmän kännissä. Ainakin kiertueet meni tuolla kaavalla. En jaksa ruveta selaan sitä niiden opusta, kun en edes tiedä, mihin laitoin sen.

Apulannaltakin ihan asiallinen kirja tullut. Luen säntillisesti viisi sivua päivässä, vessassa.

Eikö ne Sentencedinkin biisit ainakin purkkiin vedetty enemmän tai vähemmän kännissä. Ainakin kiertueet meni tuolla kaavalla. En jaksa ruveta selaan sitä niiden opusta, kun en edes tiedä, mihin laitoin sen.

Apulannaltakin ihan asiallinen kirja tullut. Luen säntillisesti viisi sivua päivässä, vessassa.

paitsii, ettää, eikös äs biisit olleet valtaosin Lopakan kynästä

en jaksa ruveta tarkastamaan, koska: väsyttää

Nonni. Kuka tunnustaa?

pervoa.jpg

(riittävän iso kuva näköjään)

Back
Ylös Bottom