Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muistan kun likat keitti mulle kunnon kahvit riparilla, sinä yönä ei nukuttu.Tosin Varmaan olin jo sitäkin ennen maistanut, mutta tuona yönä join sitten kuppi kaupalla. Oltiin lähdetty yöllä omin luvin sinne sossutiloihin ,siitä tuo myöhäinen ajankohta.

Kahvi kyllä kuuluu työntekoon. Melkein koko kahdeksantuntisen on kahvia kupissa. Nytkin tässä siemailen viimeisiä lirppejä pois ennen kotiin lähtöä.

Muistan kun likat keitti mulle kunnon kahvit riparilla, sinä yönä ei nukuttu.Tosin Varmaan olin jo sitäkin ennen maistanut, mutta tuona yönä join sitten kuppi kaupalla. Oltiin lähdetty yöllä omin luvin sinne sossutiloihin ,siitä tuo myöhäinen ajankohta.

saitko

Lusikassa pääs nukkuun. vaatteet päällä tietty, olin jo siitä otettu. Mulla tuli noi pano jutut paljon myöhemmin mutta osaa arvostaa kun on joskus multa pihdattu.

Kahvinjuonnin aloitin 3-vuotiaana, eli hieman aiemmin kuin kuntosaliharjoittelun. Alusta alkaen otin haltuun useamman vanhan kansan tyylisuunnista: toppa, tassilta, ja palan päältä. Nuoruudessa olin 10 vuotta kokonaan juomatta kahvia, mutta sitten tulin järkiini ja aloitin uudelleen. Nykyisin mieluiten hyvää espressoa tai lattea, tummapaahtoinen suodatinkahvi menee myös. Mökillä pannukahvit ja kairassa nokipannu.

Itseasiassa olisi kiva, jos voisi juoda kahvia. Varsinkin euroopassa reissussa ollessa se olisi vähän kuin osa paikallista ruokavaliota ja halvempaa kuin lipittää nollakolaa paikallisen pullan kanssa.

Itseasiassa olisi kiva, jos voisi juoda kahvia. Varsinkin euroopassa reissussa ollessa se olisi vähän kuin osa paikallista ruokavaliota ja halvempaa kuin lipittää nollakolaa paikallisen pullan kanssa.
Tuosta syystä sosiaalinen kahvinjuonti kansainvälisissä yhteyksissä olisi hyvä ottaa haltuun. Menee vähän samaan sarjaan oluenjuonnin kanssa. Jos lipittää teetä ja sidukkaa ympäri Eurooppaa, niin kyllähän aika nopeasti joku on pukemassa mekkoa päälle. Onneksi herra tohtori osaa kuitenkin tuon oluenjuonnin.

Edit. Mainitaan vielä mitenkään kahviin tai mekkoihin liittymättä, että tohtorilla ja minulla on hiljattain ollut 15-vuotis taiteilijajuhlat. Sattui silmään nuo liittymispäivät.

Viimeksi muokattu:
Tuosta syystä sosiaalinen kahvinjuonti kansainvälisissä yhteyksissä olisi hyvä ottaa haltuun. Menee vähän samaan sarjaan oluenjuonnin kanssa. Jos lipittää teetä ja sidukkaa ympäri Eurooppaa, niin kyllähän aika nopeasti joku on pukemassa mekkoa päälle. Onneksi herra tohtori osaa kuitenkin tuon oluenjuonnin.

Edit. Mainitaan vielä mitenkään kahviin tai mekkoihin liittymättä, että tohtorilla ja minulla on hiljattain ollut 15-vuotis taiteilijajuhlat. Sattui silmään nuo liittymispäivät.

Juurikin näin. Joskus on melkein noloa se kahvin välttely. No sen tuopin ääressä tilanne paikataan helposti. :cool:

15 vuotta ja välissä joskus asiaakin.

Back
Ylös Bottom