Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pitsa(kinkku,jyystö,meetfürst) uuniin ja aperatiivi
katso liitettä 144157
kyllä eilinen kyrö oli paljon parempi
#omaapulloaodotellessa
@Kuparikatto
416 Rigby
Olisiko vähän overkill kotimaiselle riistalle?
Sako 85 Bear kivääriin saisi isoimpaan aktioon tuon Rigbyn, sillä kaataisi sitten minkä tahansa telluksella liikkuvan maaeläimen.
edit: noooh...
![]()
Kyllä mulle riittää yks ilta jossa otetaan viikon edestä. Eikä asiaa auttanu yhtään toi vajaa pari vuotias flunssanen poika, joka nukahti vasta kuudelta aamulla...Älä nyt, vai viikonko oot juonu? Jos yhtenä iltana räpsäyttää vaikka kuinka ni ei mulla ainakaan mitään liskojen öitä tuu.
Juustokakku auttaa, aina.Kyllä mulle riittää yks ilta jossa otetaan viikon edestä. Eikä asiaa auttanu yhtään toi vajaa pari vuotias flunssanen poika, joka nukahti vasta kuudelta aamulla...
Mä olen kohta saunassa juomassa. Semmosta se on ruuhkavuosissa, pakko multitaskataKohta saunassa, sit juomassa, baarissa.

Kattelin että esim 400gr Swift A-Frame huilaa N165 ruudilla piipusta vajaa 700m/s.Tehdaslataukset on tarkoitettu vähän isommille mulleille, mutta itselataamallahan tuosta saa oivallisen aseen, eritoten vasajahtiin :D
You Tube ja Red Tube tulvillaan #kissavideoitakeskitylsää
sauna, kuivinsuin #tsek
seuraavaksi ohjelmassa 20:30 uutiset, mitta mitäs sitten #ajankuluksi