Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

pitsa(kinkku,jyystö,meetfürst) uuniin ja aperatiivi

FullSizeRender.webp

kyllä eilinen kyrö oli paljon parempi

#omaapulloaodotellessa

@Kuparikatto

416 Rigby

Olisiko vähän overkill kotimaiselle riistalle?

Sako 85 Bear kivääriin saisi isoimpaan aktioon tuon Rigbyn, sillä kaataisi sitten minkä tahansa telluksella liikkuvan maaeläimen.

edit: noooh...
rigby.jpg

Tehdaslataukset on tarkoitettu vähän isommille mulleille, mutta itselataamallahan tuosta saa oivallisen aseen, eritoten vasajahtiin :D

Älä nyt, vai viikonko oot juonu? Jos yhtenä iltana räpsäyttää vaikka kuinka ni ei mulla ainakaan mitään liskojen öitä tuu.
Kyllä mulle riittää yks ilta jossa otetaan viikon edestä. Eikä asiaa auttanu yhtään toi vajaa pari vuotias flunssanen poika, joka nukahti vasta kuudelta aamulla...

Kuusisataa kilometriä köröttelyä on aika kova istuminen mun vauvanpehmeälle pyllylle.

Nyt olen ansainnut lasillisen punkkua.

Tehdaslataukset on tarkoitettu vähän isommille mulleille, mutta itselataamallahan tuosta saa oivallisen aseen, eritoten vasajahtiin :D
Kattelin että esim 400gr Swift A-Frame huilaa N165 ruudilla piipusta vajaa 700m/s.
Tosin, Bearin piippu on vaan 56cm, eli ehtiikö yli 90gr ajoainetta edes palaa sillä matkalla :D

keskitylsää

sauna, kuivinsuin #tsek

seuraavaksi ohjelmassa 20:30 uutiset, mitta mitäs sitten #ajankuluksi

Takassa: tuli.

Normaali takapotku suven jäljiltä, mutta löytyihän se oikea suunta palokaasuille.

Back
Ylös Bottom