Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en oo tähän astisissa operaatioissa ollut moksiskaan hammaslääkärissä.

Sen sijaan kun reissussa vedettiin useampaan otteeseen semmoisella köysiratavaunulla saatanan korkealla, niin se meni seuraavan yön uniin :) Taustalla oli kyllä varmaan jotain pientä auringonpistostakin, kun oli ylipäätään aika huono olo tuona iltana, mutta vallattomia unia näytti ja pariin kertaan hereille yltäpäältä hiessä. Ei riittänyt sormet laskemaan, montako kertaa putosin sieltä vaunusta ja miten päin.

Hammaslääkärissä vituttaa eniten oma kieli.
Jotenkin tuntuu että se on aina väärässä paikassa ja joutuu sitä pitämään ties missä kohtaa väkisin.

Kerran otettiin kunnallisessa ihan vaan varuiksi yksi viisuri pois niin oli kolme viikkoa ihan vitun kipeä leuka mutta yksityisellä kun oli jo pahasti tulehtunut niin riitti yksi burana.

Kerran otettiin kunnallisessa ihan vaan varuiksi yksi viisuri pois niin oli kolme viikkoa ihan vitun kipeä leuka mutta yksityisellä kun oli jo pahasti tulehtunut niin riitti yksi burana.

Pakko sen verran provoida ja provosoitua, että varmaan se oli juuri siitä tekijän palkanmaksan nimestä johtuva tuo kivun määrän ero.

Viimeksi muokattu:
Onhan se ihan kiva, kun ihmiset ei ole pahemmin loukanneet itseään. Mutta kun traumaleikkaajalla ei ole hommia, niin täytyy syyä pullaa. #ajankuluksi #lihavaolo

e: ja ny The Bone & Joint Journaliki on ihan sokerissa.

Missäs herr doctorin makaronimössöt ja muut eväät? Ei pidä antautua herkuille.

Terveisin,

Eväsrasia.

Ps. Söin yhden karkin kun luokkalainen lahjoi.

Pakko sen verran provoida ja provosoitua, että varmaan se oli juuri siitä tekijän palkanmaksan nimestä johtuva tuo kivun määrän ero.
En nyt osaa vieläkään sanoa kumpi teki kipeämpää, itse kipu kunnallisessa vai maksaa yksityisellä.
Tosin siinäkin oli mielenkiintoinen tilanne kun olisi antanut ekan ajan kunnallisesta parin kuukauden päähän ja yksityisellä seuraavana päivänä sanoi että sulla on niin makea tulehdus leuassa ettet olisi enää montaa päivää pysynyt hengissä ja kertoili samaan vauhtiin kuinka yleistä on kupsahtaa viisurin tulehdukseen, mikä kovin hämmästytti minua.

Vasemmalta kaksi viisaampaa hammasta vähemmän. Melkolailla kivuton operaatio, pikkasen nippas puudutteen laitto mutta siinäpä se. Nyt kyllä vähän turvottaa, eikä vaan mahasta. 14:30 oli aika ja 15:02 olin jo himassa, ettei sinällää paha. Kunnallisella vieläpä, praattasin nuorehkon naishampulääkärin kanssa siinä sitten turhia.

En nyt osaa vieläkään sanoa kumpi teki kipeämpää, itse kipu kunnallisessa vai maksaa yksityisellä.
Tosin siinäkin oli mielenkiintoinen tilanne kun olisi antanut ekan ajan kunnallisesta parin kuukauden päähän ja yksityisellä seuraavana päivänä sanoi että sulla on niin makea tulehdus leuassa ettet olisi enää montaa päivää pysynyt hengissä ja kertoili samaan vauhtiin kuinka yleistä on kupsahtaa viisurin tulehdukseen, mikä kovin hämmästytti minua.

Ah, klassinen "jos et olis tullu mulle just ny, nii sää olisit kuollu! tajuutsä!". No se siitä.

Ah, klassinen "jos et olis tullu mulle just ny, nii sää olisit kuollu! tajuutsä!". No se siitä.
No ei nyt ihan noin sentään mutta painotti että voi olla hyvinkin vaarallisia kun pääsee pahaksi tulehdus siellä, olisi halunnut vielä välttämättä näyttää minkä verran imi mätää pois mutta kieltäydyin kunniasta.
Yritin siis pärjätä tuon kanssa 4 päivää kun luulin että on roska hampaan välissä ja ien ärtynyt mutta buranan määrä alkoi ylittämään mahan sietokynnyksen niin piti mennä näyttämään.

No ei nyt ihan noin sentään mutta painotti että voi olla hyvinkin vaarallisia kun pääsee pahaksi tulehdus siellä, olisi halunnut vielä välttämättä näyttää minkä verran imi mätää pois mutta kieltäydyin kunniasta.
Yritin siis pärjätä tuon kanssa 4 päivää kun luulin että on roska hampaan välissä ja ien ärtynyt mutta buranan määrä alkoi ylittämään mahan sietokynnyksen niin piti mennä näyttämään.

Juu en mää epäile etteikö vaivaa ollut. Mulla oli aikanaan jumalaton infektiokysta leukaluussa viisurista, josta tuli oiretta tasan yksi päivä, huomattiin sitten kuukausia myöhemmin sivulöydöksenä muun kontrollin yhteydessä. Sitten taas pienen pieni paise juurihoidetun hampaan alla oli vain purenta-arka, muttei "lepokipeä" (toisin kuin ennen juurihoitoa).

Back
Ylös Bottom