Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitto! tuli oma arkipyhä :mad: vanha sodanaikainen...falklandin sodan, alaselkäkipu rupes vaivaa jo eilen ja oli aamulla sen verta pahana ettei töihinmeno tullu mieleenkään. Sen verta asettunu et jospa bemaria käyttäis katsastusasemalla .

PS. mulla sama kuin @Joxuz , päälle vain karjalanpaistia. kahvi sama :D

Huh, päivä ollut vähän raskaampi kuin kuvittelin mutta nyt on seminaarit käyty. Ei ollut sitten asiaa enää tuohon aikaisempaan bussiin niin kai sitä treenit kutsuu. Kelit ainakin suosii kulkijaa.

E. Hauska katsella näitä juuri opintonsa alottavia neitokaisia. Pelokkaasti kuikuilevat tällaista pian valmistuvaa arpista sotaratsua.

Päiväsakoille mentiin. Haalarisetä oli virittänyt ansan kohtaan missä parinsadan metrin sisään vaihtuu nopeusrajoitus 80 -> 100. Sai sitten tutkaansa sen 25 km ylityksen, kun otin varaslähdön. Eipä siinä, kekseliäs paikka tutkalle oli löytynyt. Hyvä ettei tarvitse turhaan seisoskella ja tuhlata poliisin resursseja.

E. Hauska katsella näitä juuri opintonsa alottavia neitokaisia. Pelokkaasti kuikuilevat tällaista pian valmistuvaa arpista sotaratsua.

Miinusta on pelottavaa katsella kesätöihin tulevia kandeja. Ne on niin lapsia. Olenko minäkin ollut sellainen? Tai no olenhan vieläkin melkoinen babyface.

Tai no olenhan vieläkin melkoinen babyface.
Minä synnyin parran ja yrmeän ilmeen kanssa niin ei ole onneksi tuollaisista huolta. Eilen aloitteli uusi porukka myös painisalilla, heti vähän murisin.

En tiedä kyllä miksi. Taisi happi olla loppumassa ja korahtelin.

Kansalaisen ajoneuvo-opastus hoituu siinä samalla kun sakottaa, niin ei ole liian yksitoikkoinen työnkuva. Tämä konsultti kyseli, että riittäisikö minulle pienempikin menopeli. Totesin hyvin rauhallisesti että ei se moottorin koosta ole kiinni että ajaa rajoitusten mukaisesti. Poliisi myönteli että niin se on, mutta riittäisikö minulle silti pienempi. Sanoin että riittäisi varmasti, mutta alakierroksilla tämä on mukavampi ajaa. Uteliaisuuttani kysyin vielä että miten niin? (Siinä vaiheessa sakko oli jo varma, niin lähdin kyselemään.) Ei kuulemma mitenkään, kunhan ajatteli että tarvitseeko minulla olla tuollainen. Tästä tulkitsin että ajoneuvokonsultin esittämä ajatus pienempään laitteeseen vaihtamisesta oli enemmän vittuiluun kuin tosiasioihin ja ajoneuvojen ominaisuuksiin pohjautuva. Vainoharhainen feministi minussa epäili että hänestä naiselle riittää vähempikin, mutta sitähän tuo ei suoraan sanonut, joten en voi hänen oletettua asennettaan todeksi osoittaa.

Psykologin osaamisellaan oli myös ilmeisesti tarkkaillut kasvojeni ilmeitä ja päätellyt, että vaikutan pahastuneelta. Hän oli huolissaan, että uskaltaako minua päästää liikenteeseen kun olen niin vihastuneen oloinen. Että olenko näreissäni itselleni, hänelle vai nopeusrajoituksille. Kerroin sitten rehellisesti että kyllä hiukan pahastunut olen hänen tutkansa sijoittamisesta.

Elämä on muutenkin rajoittunutta, ainakin minulla.
Mietin mikä oli ideana kuukausi sitten virittää 8.30 ansa hitaalle kohdalle lauantai aamuksi? No minä kävin hakemassa siitä hyvästä 170e maksulapun köyhää valtiota rahoittaakseni.
SIinä näkee ettei aamuäeröbiset kannata, olin sellaiseen menossa eikä ollut edes kiire.

Mansen Friends & Brgrs testattu, ihan sellainen ok purilainen, ranut todella hyvät. Semivahva 3+/5.

Tuntuu vähän surulliselta syödä täällä yksin. :oops:

Mansen Friends & Brgrs testattu, ihan sellainen ok purilainen, ranut todella hyvät. Semivahva 3+/5.

Tuntuu vähän surulliselta syödä täällä yksin. :oops:

Täälläpä on menossa puistolounas bussia odotellessa.

Maku 2/5
Miljöö 3/5
Kattaus 4/5 (tykkään muovikipoista)

IMG_20170815_173038.webp

Back
Ylös Bottom