Ei se bensa minnekään hyppää, hiljaa silläkin pääsee. Mutta nopee ketterä auto on ihan helvetin kätevä keskustassa, sen olen huomannut ja siksi mulla niitä aina on kun täällä paljon ajan. Aika raskasta oli vetää A6 Allroadilla päivä kun sai parkkihallissakin ressaa, että mahtuuko se nyt vai ei mistäkin välistä. Diisselissä todella ärsyttävää on se, että se meno niinkuin loppuu yhtäkkiä, just kun olettais, että sit kierroksilla mennään ja kovaa.
Ja testasin Alastaron Audin ratapäivillä myös biturbo A6:sta, eikä se mua lämmitä siinäkään se vääntö kun se loppuu niin hätäseen. Mut ymmärrän hyvin jos joku semmoisesta tykkää, se on leppoista ajelua kun pintakaasulla voi tehokkaalla diisselillä surffaa. Mut sitten taas kun veteli RS6:lla ja TTRS:llä, niin siinä on eri ihmistyyppi kyseessä joka nauttii siitä metelistä ja rajusta kierroskiihtyvyydestä. Se kun päästät kaasun pois, niin putket paukkuu ja kun lyöt sen takas pohjaan, niin selkä pamahtaa kiinni ja kierroskone huutaa niin maan vitusti.