Voimassa on, thanks.Hyvää Juhannusta Mike!
Painatko mulle sen 3 vuotta VIPPIÄ. Kun kerkeät. Ihan rakkaudesta lajiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voimassa on, thanks.Hyvää Juhannusta Mike!
Painatko mulle sen 3 vuotta VIPPIÄ. Kun kerkeät. Ihan rakkaudesta lajiin.

Voi samalla kattoa päivän uutiset ku käy vaa'allaMinkäs sortin vaaka tuo tuommoinen on, jossa ilmeisesti wlan ja kaikkee?![]()
Voi samalla kattoa päivän uutiset ku käy vaa'alla
Kaikkea ne nykypäivänä keksiikin. Kai tuo osaa vielä puhuakin tyyliin "Vitun läski!!!"? :D
Mä lähinnä luulin, että langattomaan tiedonsiirtoon tuo pääasiassa oli tarkoitettu.
Esim. pystyy siirtään paino/kehonkoostumus yms datat vaikkapa tietsikalle tai luuriin.
Kaikkea ne nykypäivänä keksiikin. Kai tuo osaa vielä puhuakin tyyliin "Vitun läski!!!"? :D
iHealth vaaka.
Ei se nyt mitään rasvaprosenttia kerro. Tai yrittää se kertoa, mut se on ihan randomia.Miten tarkka tuollainen vaaka on? Oletko verranut tuloksia esim. Inbody -mittaukseen?
Ei yksin oikein jaksa treenilomalle lähtee, pitäis olla messissä joku hyvä treenikaveri.
Kelpaa. Koska lähdetään?Kyllä tää maa on niin rikki, jos ei Bettina kelpaa.
.Oli pakko koittaa tehdä lyhyempää liikerataa kun eilen just otettiin raju setti selälle, jossa pudotussarja t-tangolla. 40 toiston rest-pause kulmasoudussa. Rest-pause/pakkotoisto tuettu kulmasoutu ja lopussa rest-pause / pakkotoisto hammerissa. Selkä valmiiksi ihan päreinä.Aika inhottavan näköinen setti. Huomaa ettei Mike oo paljon maasta vedellyt. Joka toisto näyttää vähän siltä, että alkaa tekemään kulmasoutua.![]()
Oli pakko koittaa tehdä lyhyempää liikerataa kun eilen just otettiin raju setti selälle, jossa pudotussarja t-tangolla. 40 toiston rest-pause kulmasoudussa. Rest-pause/pakkotoisto tuettu kulmasoutu ja lopussa rest-pause / pakkotoisto hammerissa. Selkä valmiiksi ihan päreinä.
Sanoinko mä jotain....Kohta se alkaa tekemään maastavetoa...
Nyt dietillä on kyllä poikaa pitkät sarjat jalkatreenissä, ei samanlaista tilttiä saa kuntopyörällä hiittiä tehdessä.