Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Potkittu ja lyöty on. Jossain kohtaa mietin jo että voi vittu, mutta kyllä ne iskut lähti napsuu sit.

Kohta kyllä kirkkaan yhden lonkeron. Saatana.

On kova. Onko maalämpö?

E. Meillä oli näköjään 2777,96 kWh, keskilämmöllä 2 astetta huhtikuu tänä vuonna.

Neliöitä lämmitettävänä n. 274 kem2.
Juu, maasta tulee lämpö hän ja lattiassa mukavasti veden välityksellä kiemurtelee.

Potkittu ja lyöty on. Jossain kohtaa mietin jo että voi vittu, mutta kyllä ne iskut lähti napsuu sit.

Kohta kyllä kirkkaan yhden lonkeron. Saatana.

Hei missä oot duunissa, nokialla vai jossain vanhainkodissa? Itte olin long nöössissä asiakkaana 05-06 vuodenvaihteen. Ihan kivan ilotulituksen ne järjesti meille.

IMG_1178.webp
Mikä lintu? Noi snadit on sen pentuja.

No perkele, kääntöveitsi on aina muodissa:cool:
Tilaappa teräasekeskuksesta jousiavusteinen härpäke, sellaisen avaaminen tuottaa suurta mielihyvää:p.
Mulla on kyllä Benchmade jossa jousiavusteinen Axis-avaus. Aika sähäkkä laite.

Ka-Bar Bull Dozier ehkä seuraava hankinta.
ka-bar-1275-bull-dozier-combat-knife.jpg

Viimeksi muokattu:
No helvetti! Toi on just jäbän näkönen keklu. Tai ei se mikään keklu ole vaan veitsi. Venkuloilla on kekluja.
edit. laki teräaseista on kyllä edelleen yks vitun mysteeri(tuli vaan tuosta jousi hommasta mieleen). Tulliltakin siitä pari kertaa kysellyt, tuloksena ympäripyöreitä. Siis laki joiltakin osin on kyllä selkee(mm.OTF)mut nää jousiavusteiset, niin ei siitä ota selvää, eikä ne tullissakaan tiedä vaikka niitten työmaa. No pääasia että just tää teraasekeskus myy:rock:.

Viimeksi muokattu:
Jenkki foorumithan on ihan kiimassa näistää laeista. Niillä on se saatanan nerokas Second Amendment jota sovellataan myös teräaseisiin. Niillä on siellä lakituvissa kunnon hippaset näitten lakiviilausten kanssa. Äänestävät sen ja sen lakipykälen(esim.mitä puukkoi saa kantaa)kaatamisista. Niillä on siellä oikeesti kunnon kähinät, äänestävät porukalla stiletti kieltoa vastaan jne. Faijaa joskus pyysin nykistä tuomaan veitsen, toi sit kuitenkin hupparin, tultiin siihen johtotulokseen kun eihän sitä saatana tiedä mitkä lait siellä kentällä on. Turha pilata matkaa jonkun tuliaisen takia, saa sen herkun suomestakin, tosin vähän kalliimmalla. Noista jenkien herkuista muuten. Olin syksyllä vuodeosastolla niin mutsi toi mun postit sinne. Voi perkele, Spydercon helvetin paksu katalooki, olin täyttäny jonkun kyselyn netissä. Miten voi olla niin innoissaan jostain helvetin myyntikatalookista. No kun en ollut odottanut mitään ja tää kyseinen katalooki on oikeesti visuaalisesti aivan mahtava, kuin pitelisi sitä veistä kädessä.

Heräsin nälkään. Prkl. No vielä tää työpäivä, sit selkätreenille ja loman viettoon. Jaksaa jaksaa!

Back
Ylös Bottom