Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nälkään heräilin täälläkin,oikeen kädet tärisi ja ajatuksesta ei saanu kiinni ku ootin puuron kypsymistä. nyt vaan odottelen et tärinä lakkaa, menee hetki ennenku alkaa vaikuttaa :D

Uuden tietsikan ostin himppeen, ja tällähän kaikki pyörähtelöö niin maan perkeleesti.

Kohta pitää joku ryskypeli ottaa työskentelyn alaiseksi.

Pakko se on nousta, 4-5 kilonen kissa loikkas suoraan vatsan päälle tiesi että olen hereillä mutta ku ei saanu huomioo.

Kahvin keittoon.

Mä lopetan panohommat kohta kokonaan, eilen oli hyvää seksiä (minun mielestä) ja tänään panettaa kahta kauheammin.
Itseni kanssa olen sopinut tämän päivän lepopäiväksi niin ei viitsi lähteä puntillekkaan riehumaan paineita pois, koita nyt sitten tässä olla taas.

Mä lopetan panohommat kohta kokonaan, eilen oli hyvää seksiä (minun mielestä) ja tänään panettaa kahta kauheammin.
Itseni kanssa olen sopinut tämän päivän lepopäiväksi niin ei viitsi lähteä puntillekkaan riehumaan paineita pois, koita nyt sitten tässä olla taas.
Näin se tuppaa menemään. Iltaseksin jälkeen on aina melko hurja aamujäykkä, ettei sitä tiedä miten päin olis. Kaipa sitä saa olla silti vaan tyytyväinen että on se aamujäykkä tässä iässä, monella ei kuulemma enää ole.

Tai siis kaverilta kuulin, minähän en muuta tee kuin korkeintaan hellästi pidän kädestä.

Näin se tuppaa menemään. Iltaseksin jälkeen on aina melko hurja aamujäykkä, ettei sitä tiedä miten päin olis. Kaipa sitä saa olla silti vaan tyytyväinen että on se aamujäykkä tässä iässä, monella ei kuulemma enää ole.

Tai siis kaverilta kuulin, minähän en muuta tee kuin korkeintaan hellästi pidän kädestä.
Samoilla mennään ja ilostunut kyllä kovin kun aamulla huomaa ilokepin heränneen ennen itseä.
Pakko oli jotain panna niin panin pallogrillin lämpee ja otin kanavartaat esiin.

Grillasin eilen helkkarin hyvää possun entrecoota, eli etuselkää.
Tarttee @Max131 sanoa, että en enää ole ollenkaan niin varma ammun entrecoten ylivertaisuudesta. Erilaisiahan ne toki on tyystin.

Kyllä.

buccla1505167519fi.jpg

Sopii ehkä myös pizzaan.

Ensi viikon koulutuspaikkakunnan sääennuste.

Capture.webp

Mitähän vit*ua sitä pistäis päälle? Kun pitäisi muka esittää jotain sivistynyttä(?) ihmistä(??)..eikä haluaisi hukkua hikeen? No luentoja voi kuunnella perinteiseen tapaan t-paidassa, mutta illalliselle?

Back
Ylös Bottom