Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lopeta kahvin juominen. Minä olen ratkaisukeskeinen mies, kuten huomaat. Harmi, ettei kykyjäni arvosteta tarpeeksi.
Pitää miehellä jotain paheita olla himojensa lisäksi!

Vaikka viime viikon unoset jäi vähiin ja ressi pisti kropan aivan löllöksi, on nyt jo toipunut hieman. Dieetti etenee hyvää tahtia, pitäisi vain enemmän seurata vaikka vyötäröä kuin painoa.

Judis löytää viher-vassarin flowfesteiltä. Näin uskon.

Hän ei edes käy kys vestareilla, mutta silti nainen ilmestyy ovelle. Eksyneenä. Hukassa.

Kolme päivää saikelia lisää. Taidan vetää peiton takaisin korville.

Päivän hyvä työkin tehty. Klikkailin Supermassat talteen tuosta bannerista, kliketiklik.

Voi paska.

Sain viime kuussa 1kk armon aikaa katsastuskonttorilta, ja just äsken muistin että se viimeinen päivä oli lauantaina. Luonnollisesti olen jo tänään ajellut aamulla töihin onnellisen muistamattomana tällaista asiaa, eikä kukaan ole edes tilannut autoon tarvittavia osia, saati aloittanut sen korjaamista. Kuinkahan hyvä tuuri olis jos vaan huruuttelis sillä niin kauan että sen saa konttorille... Viimeksi tuuri kesti noin kolme vuotta, nykytekniikalla veikkaan enintään kolmea päivää...

Kylläpä antoi piristysruiskeen kesää varten kun sain sovittua kamppistouhut haluamalleni salille. Saisi aloittaa jo vaikka heti jos siltä tuntuu, mutta taidan aloitella vasta ensi viikolla touhut kun korttia on toiselle salille vielä. :)

kuka urpo on keksiny jäätelön :mad: tai kuinka heikko onkaan mieli kun sellasta hakee kaupasta kotiin. mut kylhän se hetken viilentää ku auringossa syö, saa sitten syssymmällä ihmetellä et eikö ne ylimääräset löllöt tullukkaan vauvasta o_O

Sain tänään tietooni että olen rasisti eukonhakkaaja natsi koska miulla on ukin antama leijona kaulassa :D välillä tulee vaan ihmeteltyä että liittyykö vain vajaavaiset vasemmistoon vai tyhmentääkö vasemmisto ihmisiä.

Tuon rasistin leiman näinä aikoina varmana saa helpolla, mutta eukonhakkaaja voi vaatia jo hieman enemmän kykenemättömyyttä haastamaan ajatuksiaan.

Invisus, kikkakirja

PbSehZ4.gif.jpg

penkkilihaksen kutittelu

Back
Ylös Bottom