No jos ei munkkia ni aina jotakin. Nyt perjantaina vedin mutakakun kermavaahdolla. En siis yhtä palaa vaan sen 400g köntsän. Aika pienihän se on. Mutta imakka.Mites munkit, muistettu perjantaisin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos ei munkkia ni aina jotakin. Nyt perjantaina vedin mutakakun kermavaahdolla. En siis yhtä palaa vaan sen 400g köntsän. Aika pienihän se on. Mutta imakka.Mites munkit, muistettu perjantaisin?
Hienoa kaira! Tämä on se tyyli jolla hommat pitää hoitaa!No jos ei munkkia ni aina jotakin. Nyt perjantaina vedin mutakakun kermavaahdolla. En siis yhtä palaa vaan sen 400g köntsän. Aika pienihän se on. Mutta imakka.
Hienoa kaira! Tämä on se tyyli jolla hommat pitää hoitaa!
Minä äsken seitsemän dallaspullaa. Muistin olevan vaniljapullia, mutta menivät ne dallaksetkin.

Loma, onko se jotain syötävää?
Ahaa!On, sen on kunnon mättöä!
Oletteko koskaan kokeilleet samaan aikaan pissata, pestä hampaitanne ja laulaa Ateenalaisten laulua? Minä olen.
Montaks kuppiä sä oikein sitä imet? Vai juotko niin hitaasti, että vasta 8:55 on kuppi tyhjä?Kahvit viittä vaille juotuna.
Montaks kuppiä sä oikein sitä imet? Vai juotko niin hitaasti, että vasta 8:55 on kuppi tyhjä?