Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ex tempore -tankkaushommia. Jospa loppuviikon treenit kulkisi!

Liitteet

• IMG_20170517_221051_756.webp
    IMG_20170517_221051_756.webp
    1,8 MB · Katsottu: 205
Joo en syö paskaruokaa muuten kuin dieetin tankkauspäivinä. Nyt voi hyvällä omallatunnolla vetää välillä herkkuöverit! Hyvin uppoaa kyllä kroppaan nää hiilarit ku se on ihan tyhjänä. Ei tee tiukkaakaan!

Eipä muuten ois kaivannut tankkausta, mutta kroppa ei jaksanut enää treenata tankki tyhjänä.

Olen kyllä poikkeuksellisen tiukasti nyt noudattanut dieettiä, viikonlopun tankkaus teki hyvää. Ylemmät vatsapalat näkyy jo ja kyljet kaventuneet melkoisesti, vaikka paino ei juurikaan ole pudonnut. Eli sanoisin projektin menneen hyvin. :D

e. Ja siis liittyen noihin munkkeihin, niin tekisi mieleni. Mutta jospa yrittäisin, jos vain naaras sattuu supealle tuulelle, niitä luomumunkkeja maistella.

Hassut.

Ihan sattumalta laitoin töllön päälle tiskausvuoroa helpottamaan, ja tuolta lähti pyörimään Supertähdet-ohjelma. Havahduin jossain kohtaa että tuossa on Eva Walhström, ja jos ei jo aiemmin ole kunnioitusta kyseistä naista kohtaan ollut, niin nyt on. On se vaan saatanan kova likka, ja päälle vielä kovin viksu. Eikä nyt sillain pillunkiilto silmissä, vaan ihan aidolla rispektillä häntä kohtaan. Helvetin harvoja urheilijoita jaksan fanittaa millään muotoa, mutta tuossa on kyllä sitä jotain. Ihan eri luokkaa minkää biksuvosujen ja pyllynkeikistelijöiden kanssa.

Laitoshuoltajana minua ärsyttää kutsumanimet "emäntä" ja "siistijä".

En omista maata, metsää enkä karjaa. Vaikka huolehdin osaston potilasruokailuista, niin en ole valmistanut tarjottavaa ruokaa. Osaston puhtaustason ylläpidossa ei pieni siistiminen ja pölyn pyyhkiminen riitä. Paska, oksennus ja veri vaatii jotain muuta kuin siistimistä. Jos et tiedä, että nimeni on Sylvikki, niin kutsu minua laitoshuoltajaksi eli laikkariksi tai SIIVOOJAKSI. Siivooja ei ole kirosana.
Entäs Luuttu-Bitch?

Huomenta! Pupun kanssa otettiin vähän kaurapuuroa aamupalaksi ja toinen meistä väänsikin jo komean kakkaläjän hiekkaboksiinsa. Toisella on vielä kahvi kesken. Toivotaan että porkkana maistuis päivän aikana...

Riisipuuroa ja Pudixia! Nam!

Noni tuuha pois sieltä Pöpön hiekkaboksista. Saamari kun joutuu kotonakin töitä tekee.

Mää olen kyllä semi vakuuttunut, että tämä pöpöpupuoperaatio on vain ollut kiertoilmaus sille, että Invisukselle on tehty ns. viskipulloanestesiassa vasektomia tahi orkiektomia.

Back
Ylös Bottom