Johan nyt ja vallan, kun paikkakunnan privapuljut alkaa lähestymään vuoronperään.
Onko yksityisellä puolella lääkäreillä parempi palkka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Johan nyt ja vallan, kun paikkakunnan privapuljut alkaa lähestymään vuoronperään.
Minä oon ollu huora, juoppo, noita-akka ja saatanan hullu.
Niin ja sillon, kun olin kaupan tätinä niin olin helvetin tonttu.
Onko yksityisellä puolella lääkäreillä parempi palkka?
Joo. Ei muuta ku hankkimaan faradayn häkki ja kuljettelee avainta sitten siinä.
joko tjj on kesäksi mopon hankkinu
Minun suunnitelma: ensiviikolla ajoon
Suomennettuna = ihan karmeet hillot
Taitaa vähän samaa olla joka alalla. Ainakin näin IT:ssä, kun päivälaskutus minun työlleni on ~1000€ ja oma päiväpalkka sen ~1000Mk.Mulle oli yllätys, kuinka vähän sille Viiltäjä-Jackille jää käteen siitä rahasummasta, minkä pieni asiakas siellä yksityisen tiskillä pulittaa. Ei siinä taida oikeasti rikastua kuin sen puljun omistajat...
Kaupan alalla olen ollut poika ja kassa setä, lähihoitajaksi olis mielenkiintoa opiskella amkiin kun en päässyt jos siitä johonkin joskus suuntautuis niin kehitysvammaisten parissa työskentely tai päihdetyöntekijä.
Riippuu kuinka paljon töitä tekee ja kuinka paljon on kävijää. Ja kuinka herkkä puukkoa heiluttamaan. Ja kuinka paljon pitää lomaa.
Hyh.
juu, sama homma. Firma laskuttaa 179-230€/h ja muutaman kynpin sitten mulle.Taitaa vähän samaa olla joka alalla. Ainakin näin IT:ssä, kun päivälaskutus minun työlleni on ~1000€ ja oma päiväpalkka sen ~1000Mk.
Kiinteet menot ei taida IT-firmalla olla lähellekään samaa luokkaa kuin jossain leikkaussalissa.
e. Mutta siis ei yritys olekaan mikään hyväntekeväisyysjärjestö...joten ihan ok mulle.
Oli pinkki paita paalla.
On nytkin.