Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Spotifysta tuli vahingossa vastaan sen Prisoner-levy, niin jäin kuuntelemaan enemmänkin. On hyvää fiilistelykamaa.

Oon kyllä aina tiennyt, että se on lahjakas biisintekijä, mutta ei oo koskaan tullut kuunneltua enempää.

Mäki tutustuin siihen vasta vähän aikaa sitte, kun en oo ennemmin jaksanu vaikka moni on kehunu tosi paljon. Tykästyin kyllä heti ensikuulemalta ja tuo Prisoner on ihana levy! Juuriki sitä fiilistelykamaa.

Loppuu tommonen saatanan fiilistelymusiikki, onhan sentään vappu.
Ja jos on pakko, niin suositaa aihepiiriin liittyviä kappaleita näin suomalaisen työn päivänä

Aivot sulaa. Vormulastudiossa nuori wannabe vormulakuski. Puhe: "blaabala NIINKU blaa NIINKU, blablablablaa NIINKU bl NIINKU. NIINKU blöbläbla NIINKU." NIINKU vittu.

image.webp

Omarkismet 5/5.

Olipa hyvää tää kookosviini, oli vaan yllättävän mietoa alkoholipitoisuudelta (lonkeron tasoa).

Perkule kun viinit homehtuu pulloihin. No, heitin jääkaappiin pari vuotta sitten Bernard Massardilta haetun putelin, josko sen tässä tissuttelis pois.

Kunhan @Joxuz herää niin häntä odottaa mukava yllätys. On taas piirrelty käppyröitä suosikkiaiheestamme eli holtittomasta luotottamisesta.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201704282200115004_uu.shtml
Oioioi ja voi. Mahotonta meininkiä, mutta se on tämä markkinatalous. Vielä minä joskus pääsen siihen tilanteeseen, että otan siivuni kuluttavilta ihmisiltä, kun itse istun kalassa aamusta.

Eilen bläkäripöydässä moralisoin hieman erään herran pelaamista, kun kertoi että kuussa noin 300-400 e uppoaa pelitappioihin.

Nopea laskutoimitus herralle ja löin faktat tiskiin, että todella maltillisella 3 % tuotolla, 400 e kuussa, 30 v ja hänellä on salkussaan 230 000 e. Ja 5 % tuotolla 320 000 e. Ja ja 7 %:lla huidellaan jo puolessa miljuunassa. Toivotin kovasti onnea bläkäriin ja poistuin miestenhuoneeseen.

Back
Ylös Bottom