Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lähikaupasta sais nyt vappumehut kerralla:
tmp_27961-IMG-20170428-WA0001399548542.webp

ei ole henkilöautonkuljettajan valinta

Vesan kaupassa varmaan kohta: miljoonapäk

tuohan on muuten hdpäk 1080

Sellanen muistikuva olisi, että joku suomalainen naparetkikunta olisi vetänyt voita ihan isolla lusikalla. Olisiko ollut laskuvarjojääkärikillan keikka tai jotain.
Tämän vinkin muistinkin. Eikös Judohemmo jotain tällaista kokeillut välipalana?

Tarvitset arviolta 7,3 desiä rypsiöljyä niin on kalorit kohdillaan. Helppo kantaa mukana myös.
Vai 11,11 per päivä?
Tai ainakin ite laskin näin, jos 100:ssa grammassa on 900 kcal ja desi öljyä painaa 90 gr.

Pähkinät, pähkinäsuklaa, nötköttiä, rusinoita ja sit tietty joku sherba kantamaan toista rinkkaa joka on täynnä tunturin raikkaita lääkkeitä.
Kaljakärryt ajattelin ottaa.

Vai 11,11 per päivä?
Tai ainakin ite laskin näin, jos 100:ssa grammassa on 900 kcal ja desi öljyä painaa 90 gr.
11,32 desiä lienee kaikista eksaktein, onnistuin (olematta edes kännissä, tai ehkä siksi) laskemaan ihan päin vittua.

Olisi kieltämättä mielenkiintoinen eksperimentti, kolme vuorokautta rypsiöljyllä. Millaistahan ulostetta ihmisestä tulisi?

Kuivattu jauheliha, voita joka safkaan, pussipastaa, metukkaa, kovaa juustoa, pähkinää ja suklaata, hyvin pärjää. Jos haluaa hifistellä, lettujauhopussi, kuivattuja katkarapuja, ekaks illaks makkaraa yms.

Jos lähtis kesällä pyörävaellukselle maanteitä pitkin, vois sivistyneesti nautiskella päivittäin jätskievästä...

Veikkaisin että melko liukasta.

Koiralla oli kerran suolessa joku luunpala poikittain, niin ne öljyt tuli suoraan läpi mitä sen kurkkuun ruiskutettiin.

Hyvän näköstä settiä sisätiloissa.

oi hitsi mäki haluun vaellukselle! ei maistu nimittäin pussipastat,nuudeli, hernari, pähkinät, nötkötti missään muualla paremmalta ku vähän väsyneenä supernälkäsenä tunturissa :p

Minä pääsen vaeltamaan ihan juuri Suomen villiin länteen, nimittäin Etelä-Hervantaan. Päivät koostuvat mielenterveyspotilaiden kaitsemisesta.

Tosin eipä se normiarjesta eroa näin avoliitossa asuvalle perheelliselle miehelle.

Jaa-a. Ei oo kyllä kauheen aktiivinen loma ollut, kun oon vaan kotona rötvänny. Mutta kyllä se on ollutki mukavaa olla ihan kaikessa hiljaisuudessa, en oo jaksanu edes musiikkia kuunnella. Eiköhän sitä tämän jälkeen taas pari kuukautta jaksa työmaan mölyssä.

Minä en tajua vaeltamista. Mutta ei minun tarvikkaan.

Sohvaa sen sijaan tajuan ja rojahdan siihen noin tunnin kuluttua.

Minä en tajua vaeltamista.

emmääkää

uskoisin, että
ei paljo huolet paina.
ei toimisi Minullla

Minä pidän eniten säggyssä makoilusta, se se vasta on mukavaa

huomenna aijjon piipahtaa enne sängyä oluthuoneella, uskoisin myös sen olevan viihtyisä paikka

Vaeltaminen on kivaa. Etenkin jääkaapille vaeltaminen. Toki siitä voi seurata myös armoton pettymys, jos herkut on kadonneet parempiin suihin.

Siitä puhe mistä puute. Kekseistä siis. Mutta olen vahvempi persoona jahka nuo on tuhottu.

Jos nyt vain bussi sietäisi saapua, niin pääsen häpäisemään itseni tangolle.

Back
Ylös Bottom