Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

onneksi kerkesin toissapäivänä syyä riistakäristystä, nyt meni nimittäin makuaisti ja keuhkot huutaa hoosiannaa yskiessä:mad: noo, ens viikko pitikin olla kevyt viikko josta tuleekin lepoviikko, mutta antibioottia en perskules tahdo!

Ai kasiin nukkuminen on pitkään nukkumista. Minä nukuin melkeen kymmenee ja kömmein sängystä ylös puol 11.
On muuten mahtavaa kun ei oo mihinkään kiire.

Meillä oli joskus koiruli hyvä. Omalla aamuqusella avas ohimennen ulko-oven, koiruli juoksi ulos, kävi itse qusella ja hihkas, niin koiruli oli takas sisällä ja sai itse jatkaa unia.

Edit, eikun muuten, ehkä joskus kaikki ei mennyt ns. putkeen. Koiruli katos ja kun katsoi takaa ikkunasta, niin ravas jo lumihangessa 200 m päässä pellolla jonkun rusakon perässä. Silloin ei tarvinnut jatkaa nukkumista.

Kaikkien liittojen kiistattomana lettumestarina sanoisin että yleisin virhe on ettei taikinan anneta turvota kunnolla.

Kohta pannu kuumenemaan!

20170416_133235~01.webp

Aissaatana. Viimeksi nähnyt tietokoneen näytöltä kahden kauniin naisIHMISEN suutelevan.

On se kaunista livenäkin kodinkoneosastolla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minne katosi aikoinaan nimimerkki MÖYKKYNEN? Mitä, missä, milloin?
Suuri menetys tälle keskustelufoorumille.
Mösjöö Möykkis sai aina säpinää aikaiseksi poikkitaiteellisilla kommenteillaan.

Muistaakseni hän hankki talon jostain länsirannikolta ja rouvan jostain itärintamalta.

Back
Ylös Bottom