Copperfield puikoissa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Copperfield puikoissa
Ai tota varten ne kaiteet on
Onks se semmonen Hilipsi ? Meilläkin on moinen ollut jokusen vuoden ja alkuun sitä käytettiinkin ahkeraan. Nyt ei oo varmaan vuoteen mehua lingottu...jos kesällä sitten.Perkele kuntit kun on hyvä vehe tuo mehulinko. Pari lirtaa tehnyt jo mehua tänään. Iltapalaksi appelsiini+porkkanamehua litra.
Taidan alkaa hipiksi.
Minä antaisin kyllä tytölle sitä nakkia, mutta kukin tavallaan.Sitä paitsi, tajusin tuossa että tuleva iskulauseeni on:
"Haluutko tulla juomaan mun tykö aamusta porkkana-selleri-inkivääri-appelsiini -mehua?"
Tytölle rehut. Itselle nakit.
Juu hilipsi on. Tehdään nyt alkuun ja laitetaan kaappiin sit kun ei enään jaksa. Hyvä vehes joka tapauksessa.Onks se semmonen Hilipsi ? Meilläkin on moinen ollut jokusen vuoden ja alkuun sitä käytettiinkin ahkeraan. Nyt ei oo varmaan vuoteen mehua lingottu...jos kesällä sitten.
Minä antaisin kyllä tytölle sitä nakkia, mutta kukin tavallaan.
Mmm... Pitäis taas käydä bobcatilla kasvimaa kääntään. Ongelma kyllä on se, että en vielä tiedä mitä tänävuonna kylväis.Älä älä älä, se johtaa siihen että kohta rupeet ite kasvattaa rehus
Mmm... Pitäis taas käydä bobcatilla kasvimaa kääntään. Ongelma kyllä on se, että en vielä tiedä mitä tänävuonna kylväis.

Maansiirtohommat on ihan parhaita hommia.Kaivoin äsken kuopan maahan. Sit tarttis askarrella siihen loora hiekalle.
On järkevää. Odotan myös ns. muna pystyssä sitä täyttövaihetta.