POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Sjöman oli vissiin aikamoinen toistokone. Kyllä mä uskon ton 20x220kg, koska mies sen itse sanoi. En usko, että olis tarvetta valehdella.

Otti Freddikin just 16x220kg ja Sjöman oli vielä pykälää kovempi punnertaja.

Sjölle on ehdottomasti yksi kaikkien aikojen kovimpia suomalaisia penkkaajia ja todella vakuuttava on meriittilista. Minun asteikolla Sjöman on Kiriä kovempi penkkaaja.
Tuo Sarychevin sarja on tehty kyllä vaikeimman kautta - hän ei upota yhtään tankoa rinnalla.

Oak on siitä jännä nostajana, että voimaa on ihan perkeleesti, mutta jokainen nosto näyttää aivan perkeleen rumalta :D ihan kun ei osais tekniikoita ollenkaan, vaikka siihen en kuitenkaan jaksa uskoa. Varsinki kyykyissä ja penkeissä hirveet tärinät aina.

Järkyttävän kova! On kyllä upeat välitykset vetoon, veto loppuu siihen missä monella on puoliväli. Vähän verrattavissa monien lyhyeen penkkimatkaan.

Mitä vittua tapahtuu..415 veto 95-kiloisena. Käsittämätöntä.

Onko myötäote tullut nykyään suositummaksi? Useampi kova vetäjä näyttää käyttävän.

Back
Ylös Bottom